Hei, lurer på om noen kan hjelpe meg. Jeg har rundt 8 kobbertetraer hvor 2 av de har fått en merkelig "utvekst" under munnen, det ser rett å slett ut som at det går hull helt inn til munnen.
Vi har jo hatt de i flere mnd men det har kommet for en liten stund siden, vi har jo flere fisker som jeg vet kanskje kan være litt for tøffe, som scalarer, men jeg har liksom ikke sett at scalarene har vært ute etter kobbertetraen, de surrer jo mest for seg selv. Å de eneste nye fiskene vi har kjøpt er jo Ottoer, å de er mere opptatt av algene.
Alle vannverdiene er slik de skal å det er ikke noe nitritt i vannet, er en 180l hvor jeg bytter ca 40 l i uka. Virker ikke som om noen andre av fiskene har noen problemer er bare de 2, men ser jo ikke ut som om de lider heller, de er bare litt for seg selv innimellom, ettersom de blir jaget rundt av de andre kobbertetraene. Er dessverre litt vanskelig å få noe klart bilde av de ettersom de bare suser rundt i akvariumet.
Noen som vet hva dette kan være ? Har lest på litt forskjellige sykdommer, men virker ikke som om det er noe av de.
Takk på forhånd