Darlaas tidsfordriv (side 3)

Maken til teit huseier du hadde da!!! Godt du kom deg vekk derfra...

Jeg har prøvd vindusfilmen, og malte den i ulike blåtoner og lyssatte bakfra. Det funka egentlig fint, men ble ikke helt fornøyd med selve malinga. Skulle malt med mye våtere maling, mer akvarell-aktig...
Ja, er veldig glad for det selv
AAH! Det var du som hadde prøvd den ja. "limte" du foilen på først før du malte? Eller motsatt?
Er det denne du brukte?
Brukte den der ja, og festen den på glasset først (med såpevann). Veldig enkelt egentlig, bare en blir fornøyd med selve malinga...
Takker for svar. Er litt usikker på om den er brei nok. I følge juwel sin side, så er det 66cm fra bunn av karet, til topp. Tror jeg må måle litt i ettermiddag. Hvor kjøpte du maling? Bruker du vannfastmaling?
Brukte helt vanlig akrylmaling. Den er ganske vannfast når den har tørket, men anbefales jo ikke inni akvariet fordi den kan avgi stoffer over tid. Har malt et akvarie utvendig (lokk og ramme) med samme type maling, og det holder seg fint.
Hmm. Sliter med at vannet har blitt grått. Fylte karet på søndagen. første bildet er fra 23oktober. Siste ble tatt i går. Har vasket sanda, hatt oppi tetra initial sticks og dekket over med sand. Plantene ble puttet oppi samme dag som karet ble fylt. Tar et vannbytte i dag, håper det blir klarere.
Hmm! Jeg skjønner ikke noe. Byttet ut halvparten av vannet på torsdag som var. Nå ligger det et "teppe" av noe som ser ut som "tøymykner som er vannet ut" på toppen av sanda. Vannet er mer grått. Har ikke puttet fisk oppi enda. Skal prøve å ta ut alt i dag. Får vaske all sand på nytt. Lurer på om det er sticksene sin "skyld"?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap