Noen som kan tipse meg om billige og kvalitetsbeviste nettbutikker?

Hei.
Jeg har til nå kjøpt fôr i zoo butikker men jeg innbiller meg at det er billigere på nette. Men det er et virvar av butikker så det går helt helt i stå.. håper at noe kan tipse meg om noen bra,billige å kvalitets beviste nett butikker.
TAKK FOR HJELPEN å ha en god helg......

mvh
joj
Bruk de nettbutikkene som annonser her på Akvaforum.no.

Prisene vil variere fra butikk til butikk, og vareutvalget varier og en nettbutikk kan være meget rimelig på ett produkt og dyr på et annet. Så her må du lete litt selv utfra hva du skal kjøpe. Det lønner seg som oftest å kjøpe alt på en plass, da omkostningen med å bestille / sende varer ofte er ganske store.

Her kan du prøve en tysk nettbutikk med god service og rimlige priser...
- vet om mange som benytter den.

Har selv bestilt mye og kan trygt anbefale nettbutikken - du kan finne priser (inklusiv frakt og moms) ned mot 30 -50% av norsk butikkpris. Veldig enkelt og greit.

Mvh HansM
Er det no regler for sending av organsike varer (planter, røtter, etc) på tvers av landegrensene?
Dyrenes konge og Aquamanias
anbefaler Webzoo mye varer, god kvalitet og service til en "hyggelig pris". Stoler ikke på aquamanias mere.
Har fått tilsendt planter fra Danmark og det har gått greit så lenge pakken er merket slik at tollvesnet ikke tror det er andre planter på tur.
Ville kanskje ikke bestilt planter fra så langt unna,når det er mange minusgrader.
En pakke fra Danmark ,postet mandag pleier å være meg i hede på torsdag samme uke.
Det tilkommer en ekstra sum ved fortolling,om pakkens verdi er over kr.200.- (norske)
kan sterkt anbefale www.akvaboden.no , jeg kjøpte 1000 ml med flakfor fra tetra til 143 kr.
Da er ikke porto tatt med?
Aquamanias.no er vel Norges billigste butikk etter min erfaring, og servicen er bra.

Også god erfaring med webzoo.no og tyske aquaristikshop.com

Du kan også sjekke prisene hos www.seame.com, som er en nederlandsk butikk. De er greie å handle med, og en del varer er betydelig rimeligere enn her - selv når man regner med frakt. Det kommer an på hva man skal ha.

Stephan
HansM
Her kan du prøve en tysk nettbutikk med god service og rimlige priser... [URLBLOCK1] - vet om mange som benytter den. Har selv bestilt mye og kan trygt anbefale nettbutikken - du kan finne priser (inklusiv frakt og moms) ned mot 30 -50% av norsk butikkpris. Veldig enkelt og greit. Mvh HansM

Hvor lang tid tok det før du mottok varene? Hva ligger frakten på?

Vet du om de selger blåfiltermatter? Kan ikke finne noe på siden deres.
Tilfeldig bekjentskap
© Mette F
Reklame for plussmedlemskap