Kampfisken blåser seg opp ?

Inaktiv bruker
hei, jeg og søstra mi kjøpte en kampfisk til hennes 200 L akvarium. Det er bare 11 guppyer, en gullfisk og endel reker som er der, så da vi putta kampfisken så svømte den etter guppyene og så blåste den seg opp
Hvorfor?
den ville sikkert vise seg frem. men det sies også at en kampfisk er terretoriell av seg etter det jeg har hørt da.
Inaktiv bruker
B. Andresen
den ville sikkert vise seg frem. men det sies også at en kampfisk er terretoriell av seg etter det jeg har hørt da.


MEn nå er kampfisken som vi kaller redbull, enderlig slutta med å jage fiskene
Forfengelige dyr
Kampfisker er litt forfengelige og liker ikke andre fisker med fancy slør, den vil helst være den vakreste i akvariet og ser da på de andre som en trussel.
Inaktiv bruker
Ella
Kampfisker er litt forfengelige og liker ikke andre fisker med fancy slør, den vil helst være den vakreste i akvariet og ser da på de andre som en trussel.

Haha, fisken er sjalu ^^
Pinky ( kamfisken min DEN ER ROSA!) blåser seg også opp. den gjør det ogaså når ejg kommer nærme karet på moningen, men morningsveis, da ser han vel en mulighet til å være kjekkest, men så går jeg å dusjer og fresher opp håret, så stopper han!


HELT SANT!
Ronja Andersen
[QUOTE=Ella]Kampfisker er litt forfengelige og liker ikke andre fisker med fancy slør, den vil helst være den vakreste i akvariet og ser da på de andre som en trussel.

Haha, fisken er sjalu ^^

Nå er det gjerne fordi guppyer likner hannkampfisker med slør og sterke farger, så det kan hende han ser på dem som en trussel. Så vær obs på at han kanskje kan skade og i verste fall drepe dem, for kampfisker kan være lunefulle. Det kan jo godt hende han finner ut at de ikke er noen trussel likevel, og karet er jo også veldig stort, så da er det litt større sjanse for at det går bra tenker jeg, siden han slipper å se dem over alt Så følg godt med, så kan det godt gå bra. Det er veldig forskjell på kampfiskene i hvor hissige de er. Lykke til!
Inaktiv bruker
Marius Øie
Pinky ( kamfisken min DEN ER ROSA!) blåser seg også opp. den gjør det ogaså når ejg kommer nærme karet på moningen, men morningsveis, da ser han vel en mulighet til å være kjekkest, men så går jeg å dusjer og fresher opp håret, så stopper han! HELT SANT!


Så utrolig stilig! Visste ikke at det fantes rosa kampfisker
Tilfeldig bekjentskap
© Birgitte Roland
Reklame for plussmedlemskap