Dyrebutikk i tromsø -leverandører

Noen som har kontroll på hvilke leverandører de forskjellige dyrebutikkene i Tromsø har?
Jeg tenkte å handle nytt akvarium og fisker, og hadde vært fint å hatt leverandørenes nettsider, så jeg kunne sett på hva som kan bestilles, og prisen på disse.
På forhånd, takk
Ikke alle butikker er helt åpne på de leverandørene de bruker pga konkurranse etc.
Prisene leverandørene tar tror jeg du skal jobbe litt for å få vite...

Tror du videre blir klokere av å snakke med butikkene i Trømsø enn å kikke på hjemmesidene til leverandørene.
På hjemme sidene til leverandørene er det sjeldent de har hele vareutvalget liggende synlig uansett.
Katalogene som butikkene får derimot - de viser hele vareutvalget (som regel...)
Ut fra det jeg kjenner til er det heller ingen leverandører som har prisene liggende ute til allmenn beskuelse.
Slik var det i hvertfall ikke de årene jeg jobbet i akvariesjappe og jeg har ikke sett noe slikt siden heller.
Prisene kan variere inn til butikk fra den ene butikken til den andre avhengig av hvilken innkjøpsavtale butikken har mht evt rabatter etc.

Vet at tropehagen har to leverandører på akvarium, men huske bare Imazo for øyeblikket.
Imazo hadde pris på varene sine for 2 uker siden, men nå finner jeg ikke siden på nettet:P Kanskje de har slettet den.

Tenkte å ringe å spørre, men siden det er helg, tenkte jeg å spørre hær inne først

Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap