Sand i akvariet

Jeg hellte nettop ei bøtte med sand i akvariet mitt for å prøve noe nytt.. jeg har ingen fisker der nå... tenkte å starte på nytt. Hele akvariet er fullt med sand og støv... jeg har på pumpa men det ser ikke ut til å hjelpe noe særig. Har noen et tips om hva jeg kan gjøre. Det har gått nien timer nå.. og det har ikke forandra seg.
Jon Einar Paulsen
Jeg hellte nettop ei bøtte med sand i akvariet mitt for å prøve noe nytt.. jeg har ingen fisker der nå... tenkte å starte på nytt. Hele akvariet er fullt med sand og støv... jeg har på pumpa men det ser ikke ut til å hjelpe noe særig. Har noen et tips om hva jeg kan gjøre. Det har gått nien timer nå.. og det har ikke forandra seg.


Skyldte du sanden under rennende vann før du hadde det opp i? Det er mye støv i sand rett fra posen. Ellers så roer det seg ned etter hvert .
Hva slags sand er det snakk om? Om du bare har holdt bøtta på kanten av karet og tømt det rett ned, kan du nok regne med at det tar noen dager før det er klart igjen. Spesielt om du ikke skylte sanda før du tømte den oppi.

Men klart blir det til slutt, det tar bare lengre tid enn hvis du hadde valgt en annen, mer... forsiktig fremgangsmåte
Ok :P takk for gode svar, da er det vell bare å vente
Tilfeldig bekjentskap
© Linda Widente
Reklame for plussmedlemskap