L201 sammen med reker og eplesnegler?

hei!
vurderer å kjøpe 2stk l-201,men jeg er litt usikker på om det er så lurt...
har et lekspar l-144 i det samme karet (med yngel) og kirsebærreker, eplesnegler og sandsnegler. har lest at l-201 spiser pestsnegler,men vil de spise opp alle sneglene mine (og rekene)? det har jeg nemlig ikke noe lyst til.
har også hørt at de er veldig sky. gir det seg etterhvert eller må jeg regne med at jeg ikke kommer til å se dem så ofte som l-144, som er fremme hele tiden?

-linn
L-201
Hei hei..

Jeg har fem L-201 sammen med både reker, snegler og andre maller og det går kjempe fint.. og ja de er veldig sky til å begynne med men de kommer fram ettervært det kommer også litt ann på oppsettet i akvariumet.. har ikke lagt ut noe bilder av det nye oppsettet men det kommer ettervært..
takk for svar
hvor viktig er det egentlig at temperaturen i vannet er på 26(25)-29 grader? har foreløpig 24 grader i akvariet mitt og pga P.furcatus har jeg ikke så veldig lyst til å øke temperaturen til noe særlig mer enn 25 grader. har snakket med en og han mente at de ikke overlever i så kaldt vann pga fordøyelsen... stemmer dette? hvor varmt er vannet i ditt akvarie? har jo ikke lyst til at de skal dø...
Tilfeldig bekjentskap
© Ellisiv Huseklepp
Reklame for plussmedlemskap