Hva slags pleco?

Hei jeg har vert på butikken og fått med meg 2 plecoer hjem ( i følge han som solgte de) noen som kan hjelpe meg med å finne ut litt mer?
tror det er en gibbiceps
Pris
Kan jo nevne at jeg ga 89kr pr stk hvis det kan ha noe å si.

Skal prøve å få tatt noen bedre bilder straks.
hei

Var innom og tittet litt på profilen din. Siden disse plecoene du har kjøpt deg ER av typen gibbeceps. For dem terenger STOR plass. håper for din skyld at det akvariet på 340l er ditt eget. For disse to tenger faktisk enda større kar faktisk så tenges det helle 500l pr. fisk særlig om dem er hanner begge to.
Jababe Olsen
tror det er en gibbiceps

Synes det første bilde ligner på en gibbi ja. Plecoen er mørkere og har vel ikke det mønsteret. Trådstarter, se på bildene av gibbiene i basen
Hmm
Jeg har sett litt på bildene i basen ja og syntes ikke noen av de ligna så veldig men er ikke flink til å samenligne fisk og bilder.

Karet de er i er ikke nevnt i profilen min for har ikke hatt det så lenge men det er jo da i safall for lite for det er et sekskantet jebo bord på 180L.

Legger ved noen flere bilder.
Ser nå ja at det ligner en del på gibbiceps ja og det var jo ikke så bra.
Jepp, det er Gibbiceps du har. Dumt at de ikke informerte deg om at disse kan bli 50cm store.. Jeg ville levert dem tilbake eller gitt dem bort til noen som har stort nok kar mens de enda er små. Er vanskeligere å kvitte seg med store fisk.
Det er så og si umulig og få gitt bort disse når dem er blitt ca 20cm eller mer Jeg sitter her med 2 selv som jeg ikke aner hva jeg skal gjøre med. Butikken min sa heller ikke noe til meg om at denne typen ble stor og dem tar dem ikke inn igjen nå. Jeg har uheldigvis fått 2 hanner så jeg har måtte skille dem. Dem går nå i alt for små kar. Hadde egentlig tre men den ene døde rundt juletider med hjelp fra meg. Det og var en hann. Den ble kjempe hissig selv mot meg.
Ja det var litt trasig at det ikke ble informert om men som sagt han som solgte viste jo ikke med sikkerhet hva det var så kansje jeg av den grunn ikke burde kjøpt de.

Den ene av de er ganske mye mindre enn den på bildene så jeg får se hva jeg får gjort med de.

har jo planer om å ha et stort kar i fremtiden men hvor lenge det er til er jo uvist.

Hvor fort vokser disse?
Mine vokste fort kjøpte dem når dem var under 8cm og på under 6 mnd var dem blitt 23cm og da er ikke halefinna tatt med så legg på 3-5 cm der og
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap