Farge på kampfisk

Noen som kan noe særlig om fargenavn på kampfisk?
Jada, jeg kan se om jeg har en rød eller blå fisk, men mener om det er noen som kan de fargene på fiskespråket, eller hva jeg nå skal kalle det x]

Alle kampfiskene er crown.
- Hunnen på det første bildet er hvit med blå og rosa "prikker" på kropp og finner. kan også sees på bilde 2.

- Hunnen på det andre bildet er rød fra topp til tå, men skinner sølv når hun snur seg eller svømmer rundt.

- Hannen på bilde 3 er hvit med knall blå prikker på tuppen av finnene, bak gjellene og en stor prikk midt på hodet mellom øynene. Litt dårlig bilde.

Noen som kan hjelpe? (:
Her står det litt og her står det masse
Jeg så en gang en knall gul kampfisk-hann av crown, noen som vet hvor man får tak i slike? :o Takk til du over der
Mine var da altså tilnærmet Cellophane/Pastel, og en som var Red Dragon. Supert ^^,
jentene så litt oppspist ut :S

men anyway, en gul crowntail jeg har sett en sånn på Kavarie Magasinet I oslo, men ejg har lest bloggen din, og du er fra karasjok, da vet jeg ikke om det er noe jeg kan hjelpe med :O

men om du skal til hovedstaden er det noe å andbefale, Akvarie magasinet
Haha, neida, hadde du lest to linjer under hadde du nok sett at jeg ikke bor i karasjok :p Hehe, my bad x3

Jentene mine nei, ikke oppspist Begge to har et merkelig "bittmerke" i halefinnen begge to, på akkurat samme sted. Men de jager ikke hverandre i det hele tatt, og den røde har aldri gått i kar med hanner heller. Så hvorfor de har et slikt hakk i halefinnen vet jeg ikke
De har vært sånn i snart 2 mnd begge to

Tommel opp for at du leser bloggen min
haha ja, litt lite innlegg da :/

skal starte opp et kar med bare jenter nå, så håper det blir bra, men de var ikke søsken sa du?
Nei, de her er ikke søsken. De skal flytte over i en 95 liter når jeg får flyttet ferdig, vil ikke ha mer en 2 jenter i ett så lite kar nå (:
Nytt innlegg kommer så fort blogg slutter å tulle med "publiser" knappen min!
jeg får håpe jeg er like heldig da :P så jeg slipper mobbing
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap