Ting å finne på i bergen

Skal en tur dit i Juli med gubben, skal på konsert.. Men lurer på hva annet som er å finne på der?

Tips? Akvariet er en selvfølge
Fløien er også en selvfølge
Så har du jo Ulriken også, som er det høyeste fjellet. Der går det taubane opp.

Jordbær på fisketorget, is på Bryggen. Gamle Bergen i Sandviken er koselig å gå i.
http://www.bymuseet.no/?vis=79

Beffen er artig. http://no.wikipedia.org/wiki/MF_%C2%ABBeffen%C2%BB

Vannkanten om dere vil bade inne http://www.vannkanten.no/index.php

18 juli er det hjemmekamp på stadion mot Stabæk

Så er det jo koselig å gå tur utover på Nordnes, helt ut på pynten der. Bak akvariet.

Dette var det jeg kom på i farten.
Jenta takke takker for mange tips.. De skal undersøkes.

Hehe, Tviler STERKT på at jeg får med gubbemannen på fotballkamp i Bergen. Han er Molde-suporter for alle penga
Ja, Brannkampen regner jeg med går ut
Hvor lenge skal dere være i Bergen?
Hvis dere skal ut og ta dere et par utepils, anbefales det på det sterkeste å gå innom trekronersboden etterpå.

Greit at det sikkert er 4,5 milliarder år siden pølsene der faktisk kostet 3 kroner, men de er fortsatt Bergens (Norges?) beste.
Ja, er det noe jeg savner ved utelivet i Bergen så er det Trekroneren. Der får du også saft med til pølsen og den er utrolig god.
Høres rart ut, men.. Hehe
Skal være der fra 22.-25. Juli ca.. Litt usikkkert enda.

Brygga frister litt ja. Havner sikkert der en tur
Greit og ha litt peiling på hva man kan finne på..
Nei, nei, nei, ikke brygga... BryggEN! Viktig, viktig Hehe...

Da har dere jo noen dager
Si meg BloppBlopp, er du fra Bergen ?
Virker som du har full oversikt over hva som er verdt å ta med seg i Bergen
Nordnes er å anbefale ja.
Bor der selv midt mellom akvariet og fisketorget.
Skal dere være turister kjører det mange forskjellige selskaper med guidet buss. Så får dere sett og lært alt.

Zachen eller zakkariasbryggen er en flott plass å ta seg utepils på.

Samboer fra Molde her også, som fikk meg til å flytte til Bergen... hehe (ROSENBORG)
Black_Flys
Zachen eller zakkariasbryggen er en flott plass å ta seg utepils på.

Og ikke minst: Den er ikke for langt unna trekroneren.
Kampfisk
[QUOTE=Black_Flys]Zachen eller zakkariasbryggen er en flott plass å ta seg utepils på.

Og ikke minst: Den er ikke for langt unna trekroneren.

Høres ut som om jeg må prøve ut trekroneren. er jo glad i pølse, men alltid bare gått forbi.
Da har du gått glipp av noe. Jeg er ikke spesielt glad i pølse i utgangspunktet , men har likevel skjønt at pølsene på trekroneren er bedre enn noe annen mat som man får kjøpt i sentrum etter midnatt, inkludert byens beste 'babber på Berken kebab vis a vis Finnegans. Jeg tror faktisk at kjøttet som de har i pølsene på trekroneren er ... tro det eller ei ... ekte kjøtt.
Hørtes ut som en ting å sjekke ut
Sølvi Gullaksen
Si meg BloppBlopp, er du fra Bergen ? Virker som du har full oversikt over hva som er verdt å ta med seg i Bergen :)

Det er jeg
Til og med vært over broen og kjøpt snegler av deg, men det er lenge siden nå.
Er disse mannfolkene som får en til å flytte
Ikke bra ,må få de til Bergen vet du
BloppBlopp
Er disse mannfolkene som får en til å flytte ;)

Ja tror det. Jeg flytta fra trøndelag til bergen for 2år sia. Det var begrunn av ett mannfolk
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap