Effect-line akvariereol

har lett ein god del rundt på nettet nå,og funnet ut at dette reolsystemet har eg lyst på. men e det nogen som vet hvem som er importør av akvastabil sine reoler. og hvor jeg kan få tak i prisliste på disse kjekke reolene.

På tropehagen zoo i vaagsbygd har de dem reolene til fiskene sine.
tropehagen zoo i sandnes og har disse reolene.men di vil ikke opplyse om hvor di har kjøpt reolene fra. og ikke vil di opplyse om hvem som selger dem i norge. og ingen priser får jeg opplyst... derfor lurer jeg på om det er andre som kan hjelpe... for disse reolene vil jeg ha...
har fått tilsendt priser og brosjyre rett i fra fabrikk..
Send en mail til cichlide centeret i danmark. De kan muligens ordne det rimeligere, selv med frakt og toll på toppen.
Dahls Dyrerike i Moss fører akvariereoler, og kan sende pr post.
Ta kontakt med Dahls pr email for prisforespørsel. De kan sjelden svare på flekken over telefon uansett, (pris må utregnes for hver reol pga ulikt antall meter porsarør osv) så en email med alle mål og ønsker vedr.reolen er best PS! De er kjent for å kunne tilby gode priser

Et annet alternativ er Akvariekjellern i Skien (tror jeg det ligger). De kan også sende i posten (iallefall reolene, akvariene vet jeg ikke) og skal heller ikke være så verst i pris.

Eg har handlet med begge Mona foreslår

Av Thor Dahl har eg riktignok kun kjøpt brukt, men prisen var utrolig god.

Kyrre Siljan, som nå er medeier i Akvariekjellern, har eg litt dårlig samvittighet overfor; servicen han har gitt meg er ubetalelig!

Den billige prisen er ikke poenget. Eg var usikker på hvilke løsninger eg ville velge, og han la ned et utrolig arbeid angående dette.
Det kan ikke forklares i korte trekk, men eg er fremdeles like takknemlig/satt ut over engasjementet hans. Hvilken selger jobber livet av seg for å finne best mulig løsning til billigst mulig kostnad?

Men hovedgrunnen til dette innlegget: etter eg hadde kjøpt reolene av Kyrre lurte eg på en reol i spesialmål. Da svarte han utrolig nok at eg burde få tak i karene annetsteds/kjøpe brukt, siden han ikke hadde mulighet til å levere slike kar til "fornuftig" pris. Men reolen kunne han fint levere

Kyrre hadde helt rett i at mine drømmekar koster sinnsykt mye, men tilfeldighetene ville at eg kom over en brukt reol. Eg følte meg litt dum når eg gav Kyrre tilbakemelding, men han var bare glad på mine vegne.
Selvfølgelig ville han nok gjerne solgt til meg, men han oppmuntret meg faktisk til ikke å gjøre det i dette tilfellet.
All respekt!
Jani Ferrari
har fått tilsendt priser og brosjyre rett i fra fabrikk.. :D

Hvordan gikk det med drømmen...har du fått bestilt? Har planer om det samme selv
har fremdeles planer om reol. men ikke fått gjort noe med bestilling enda. har sett litt rund forbi om det er folk som har reoler til salgs billigere en di flunka nye. synes di var litt overprisa. har sett på flere reoler i fra 5000,- til 15000,- + den ene butikken i nærheten av meg,kommer mest sannsynlig til og skifte ut reolene sine i nye fine,så jeg lurer på om jeg kansje kan gjøre et varp der... så bare tiden vil vise hva som kommer til og skje...
Bra drømmen lever videre! Hva måtte du opp i for en sånn ny Effectline reol? Tenker på en uten røroppkobling for vannbytte. Jeg er villig til å betale endel så jeg starter å sjekke
Webzoo selger også Akvastabil reoler etter kundens mål og ønsker. Jeg har kjøpt alle mine reoler fra dem.

Ikke spør meg om pris, det er umulig å svare på. Det med reoler er nemlig slik at hver enkelt reol prises individuelt, helt avhengig av antall meter porsarør og div deler som går med til å bygge akkurat den reolen.

Jeg bare sendte en email til Webzoo, forklarte antall akvarier jeg skulle ha i den, målene på akvariene og farge på reolen. I tillegg må man opplyse hvilken lengde på bena man ønsker og hvor stort arbeidsrom mellom "etasjene" man ønsker. Alt dette avgjør jo prisen, fordi det går med ulike mengder porsarør fra reol til reol.
Anita
Bra drømmen lever videre! Hva måtte du opp i for en sånn ny Effectline reol? Tenker på en uten røroppkobling for vannbytte. Jeg er villig til å betale endel så jeg starter å sjekke:-)

eg e ikke noge pcgeni.. men eg kunne godt ha sendt deg den samme mailen som eg fekk i fra danmark,meg prislister og brosjyre. men eg må vel få mailaddressen din då?
Flott! Sender deg en mail via profilen din jeg
mona o
[URLBLOCK1] selger også Akvastabil reoler etter kundens mål og ønsker. Jeg har kjøpt alle mine reoler fra dem.

Ja, er klar over det - handler masse hos Per-Øivind, henter alt på lageret og slår av en hyggelig prat når jeg er der. Bor bare 10 min. unna
Men nå er saken den at jeg har fått overtalt min kjære mann til å la meg sette opp en reol i den ene delen av stua (vi har ganske stor stue) og kravene til et pent utseende er stort! Synes denne proff-reolen er veldig pen, og liker meget godt filtersystemet bak. Enkelt og med stor kapasitet. Men takk for svaret Mona, misunner deg veldig ditt flotte akvarierom! Det er neste på ønskelisten, men så langt har jeg ikke klart å overtale min kjære enda
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap