- Hjem
- Forum
- Gjør det selv
- Skifer forvirringer
Skifer forvirringer
Postet 23.06.10 kl 15:03
Postet 23.06.10 kl 21:39
Postet 23.06.10 kl 21:43
Å ja. Hei igjen
Vanlig "steinhard" stein som granitt o.l. forandrer ikke vannverdiene noe merkbart, men marmor og annen kalkstein kan heve GH litt. Bare en fordel for oss med malawi.
Jeg har et lager med rullestein mm under et tre i hagen. De ligger på barkduk. Så bare henter jeg noen derifra når jeg vil bytte ut de i akvariet, og legger de brukte tilbake.
PS:
Skal forresten legge inn et bilde av fiskene 'dine' i tråden min, så får du se dem der
Vanlig "steinhard" stein som granitt o.l. forandrer ikke vannverdiene noe merkbart, men marmor og annen kalkstein kan heve GH litt. Bare en fordel for oss med malawi.
Jeg har et lager med rullestein mm under et tre i hagen. De ligger på barkduk. Så bare henter jeg noen derifra når jeg vil bytte ut de i akvariet, og legger de brukte tilbake.
PS:
Skal forresten legge inn et bilde av fiskene 'dine' i tråden min, så får du se dem der
Postet 23.06.10 kl 22:20
ja det hadde vært artig var full action her i dag ja:P hua og hannen drev og la egg og spruta melk hunnen liker vist den ene hvite(kalk) stenen min som jeg har under ene tre rota som hannen har lagd som "reir" og alle andre barna deres skulle jo også være med og se og prøve og stjæle egg:P så blir flere malawi bebiser her og må nok lage meg en blogg her inne jeg og
Postet 23.06.10 kl 22:31
Postet 23.06.10 kl 22:36
Postet 24.06.10 kl 02:58