Akvariebutikker i bergensområdet

Kan noen av dere tipse meg om en bra butikk for å kjøpe akvarium
, fisker, planter m.m. i Bergen eller nabokomunene? Jeg har vært innom dyrebutikken i Galleriet og Bergen storsenter flere ganger. Finnes det andre og kanskje bedre steder i området? tenker først og fremst på hvor mann får god service og hvor utvalget er bra for selskap/nybegyner akvarium.

På forhånd takk.
Midtun Zoo i Åsane. Flott service (har iallefall jeg fått), helt greit utvalg, og de har raske leveringstider om du vil bestille noe.
Takk
Thatina
Midtun Zoo i Åsane. Flott service (har iallefall jeg fått), helt greit utvalg, og de har raske leveringstider om du vil bestille noe.

Takk for hjelpen, skal sjekke den ut.
Inaktiv bruker

kjenner til de butikkene som er i området bergen og omeng. jeg var spent da den i åsane kom, fordi den er stor og har endel utvalg. Men etter å ha vært der noen ganger orker jeg ikke dra dit flere ganger. Enkelte prøver hele tiden å presse på deg varer du ikke skal ha og om du kjøper noe prøver de ofte å få deg til å kjøpe noe mer. ikke vanlig salgs teknikk men enda mer innpåsliten. prisene er heller ikke de beste. Synd, men det ble ikke noe butikk for meg og ikke for flere av dem jeg kjenner som har samme hobby. midtun zoo avdeling midtun går for det samme.

Dyrebutikken som er kommet i drotningsvik senter skal visst nok være bra i størrelse og utvalg, men den har jeg ikke sjekket ut enda.

Jeg bruker butikken som ligger på sartor. De har mye og leverer eller bestiller det du trenger og vil ha. Jeg bruker også den på galleriet nå som det begynte et par nye karer som frisker opp hele akvarie avdelingen.

det ligger også en dyrebutikk på vestkanten en på åsane senter en på lagunen mend ette er butikker med lite fisker og fiske ting.

Dette mine meniger. du trenger ikke være enig.
Jeg liker midtun zoo, begge avdelingene. Har ikke opplevd dårlig service, annet enn at en del av dem har gitt ut feil kunnskap (dette må man være klar over som nybegynner, sjekk ut ting på forhånd om fisken/plantene du vil kjøpe, ikke stol blindt på dem du handler hos).

Liker også den på sartor, den på bystasjonen og den på galleriet.

Jeg bruker mest midtun zoo åsane, og den på sartor.

Anbefaler ikke den på vestkanten, de har meget drøye priser på fisk (har sett fisk til dobbel pris av "normal" pris der flere ganger).
Tilfeldig bekjentskap
© Erik Silgjerd
Reklame for plussmedlemskap