Washeera? *skravletråd* (side 5)

flaks for deg

jeg får ikke noe i akvariee verden her må jeg betale alt selv

og ikke altifs jeg kan hente men så er AF medleme så snile og kommer til meg
Inaktiv bruker
det e kjekt å være under 18 forengangs skyld..
nei ikke for meg med late foreldere...
Inaktiv bruker
Mamma de bare kjøper akvarium + utstyr, de hjelper aldri, men det er kansje likegreit egentlig
AquaRonja
Mamma de bare kjøper akvarium + utstyr, de hjelper aldri, men det er kansje likegreit egentlig :)



.... HELDIG! du slipper å betale for noe, du må bare passe på fiskene :O
jeg har malt i 9 timer, for å få nok penger til å kjøpe et nytt akvarie. ikke sikkert det blir det heller :S
jeg passer fisk for å få peng..

jeg paser fisker nå.

kan få så mye L-maller jeg bare vil....hipi jeg er i himelen...og jeg fikk 1000 kroner bare for å pase på L-maller i 3 uker..
ojj ojj , dæven det var godt betalt!
Inaktiv bruker
1000? :o omg! jeg passer på 2 gullfisk jeg prøvde å ha med mine fisk å se spiste opp noen av guppyne mine, å jeg får mest sannsynlig ikke betalt ;s
Himel
vet det er veldigt bra betaling

forleøpigt har jeg 2 stk L-002 3 L-270 2 L-071 ^^ å 1000 kr
Inaktiv bruker
syns det er litt trist på deres vegne når jeg hører dere må inngå avtaler osv for å ha akvarier..
jeg har jeg bare stappet inn akvarier uten å spørre, og endte opp med 15 akvarier tilslutt
men nå er det bare 2 igjen, siden jeg ikke har så god tid.

hvis foreldrene deres vil inngå avtaler for at du skal ha akvarium, så kan du jo bare si at er det ikke bedre at jeg driver med det her enn at ...
Men dere får ha lykke til med overtalelser, syntes det er synd enkelte foreldre skal være altfor strenge med alt, selv om jeg skjønner dem godt hele tiden.
Inaktiv bruker
heh.. Fikk helt lyst til å snakke nå. jeg er så lei av å leve , har mista 2 utav mine beste venner i dag, fått hørt at noen hater meg endel ganger.. Blæærk.. har aldri mistet venner..
Sheer derda?
det var leit å høre.....liver er lit surt iblant har sjed mange ganger med meg....men jeg jir bare F idem og tenker vis dem ikke komer å sijer unsjul så er dem ikke ekte venner...men jeg har hat en su opplevelse....hadde 24 frontosaer og miste alle uten om 9:@
Inaktiv bruker
Huff.. jeg har aldri mista noen venner. Men når de ikke viser at de bryr seg lenger så driter jeg i dem, det er ikke verdt å tenke på engang..

Btw, unskyld språket, er finnmarking er ikke så mye mer å vente..
Marius Øie
takk for medfølelse heh :)


leste litt lenger bak her at du måtte hjelpe til å skru på saker og ting. hvilke saker og ting? liker du slikt arbeid?
Hei

Hvordan er det med dere da?

Det død fisker her som fluer igjen. ARG!

1 perleguramien (Hannen)
2 prinsessen av burundi
1 flekket panser malle

Så det siste jeg gjorde i dag var og flytte den enslige guppyen min + 3 ancistruser. over i 64l min. der er det nylig gjordt et stort vannbytte og fjernet pantert og mesteparten av grusen. skal bytte over til rådasand enten denne helgen eller neste.
Inaktiv bruker
Ronja Andersen
Huff.. jeg har aldri mista noen venner. Men når de ikke viser at de bryr seg lenger så driter jeg i dem, det er ikke verdt å tenke på engang.. Btw, unskyld språket, er finnmarking er ikke så mye mer å vente..


kjipt å miste venner, jeg mista bestekompissen min i trafikkulykke, hadde pratet med han en halvtime før jeg fikk beskjed om hva som hadde skjedd..

men jeg gikk vel kanskje av det riktige tema nå? snakket vi om venner som forlater deg?
isåfall så skjer det støtt og stadihos mange, og er de gode venner kommer de tilbake til deg, eller så er det ikke noe vits å bry seg om dem.
oy.. leit å høre.nor sjed dette?
Inaktiv bruker
det skjedde i 2008, dem hadde stjålet en bil også kræsjet de i et tre når de skulle ta en brå sving i veldig høy fart..
Til Vegar Haugerud

Nå har jeg noen flere år på ryggen da så en lærer seg og vite hva som en burde gjøre i enkelte tillfeller.

Hadde noen av mine venner prøvd seg på noe sånt, selv etter at jeg hadde advart dem med at jeg deres venn ville ha gått til politiet og fortalt om hva dem hadde planer om.
Da jeg hadde jeg tvert snudd dem ryggen og faktisk meldt i fra om det til politiet/foreldrene.

Altså venner som detter kan en ha kun hvis enn vil prøve og få dem på rett spor.

Jeg mistet en venn grunnet narkotika. MERK: Jeg har aldri prøvd stoff seg og kommer aldri til og prøve det heller, fordi jeg har sett hva det gjør med folk.
Har levd med det tett innpå meg og blitt advar mot og prøve siden jeg var undet 10år.
Kompisen min var jeg kun venn med for og prøve og få han til og forstå at det han gjorde var galt,
men min hjelp kom for sent i hans tilelle.

Har hjulpet et par andre da så det er jo bra at jeg har fått det til. (Dem var i startgropa)
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap