Trenger hjelp til å finne den rette

Jeg har alltid valgt meg ut fisker jeg har hatt et forhold til på en eller annen måte. Jeg er opptatt av å kunne ha fisker jeg finner interessante og som jeg kan skille fra hverandre, ikke bare utseendemessig, men også på oppførsel og væremåte.

Jeg har vært spesielt fascinert av forskjellige bunnfisker, og er nå på jakt etter den perfekte sugemallen. Problemet er at jeg ikke vet helt hva jeg skal se etter, og at jeg opplever hjelpen i de forskjellige butikkene som svært variert.

Jeg spør derfor dere her på forumet om hjelp. Jeg vet at mange her inne har god innsikt og kunnskap, og håper derfor å få litt in-put
Jeg vil finne meg en sugemalle som ikke er som alle andre, som har noe spesielt ved seg, være seg utseende eller væremåte.
Jeg har allerede forskjellige andre krabater på bunn, så hva det enn måtte bli må jeg ha en vennligsinnet fisk. Jeg har tidligere hatt en skikkelig fin og skjeggete medusa-pleco og en tøff rødøyet albino gibbiceps.

Er det noen som har tips til hva jeg kan se etter? Takker for all hjelp
L177 "Gold nugget"?
[External Image]
Først tenkte meg at du er på feilt forum om du skal finne den rette *ler*

Her er min nye baby i karet http://akvaforum.no/profile.cfm?id=13699
Tusen takk for tips begge to! Definitivt to fisker jeg skal sjekke ut nærmere
Gjorde et søk og fikk da opp alle disse.

Oi, takk for svar alle sammen!

Det er jo så mye fint, kan jo se seg helt syk:s

Da jeg jobbet i dyrebutikk tidligere skjønte jeg aldri hvorfor folk var så inmari nøye på hva de putta i akvariene sine, men har skjønt forlengst at jeg må spise orda mine og vel så det...
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap