God plass i bergen hvor det kan fanges store mængder levendefor?

Hei.

Noen som kender en god plass i bergen hvor det kan fanges store mængder levendefor ? her tænker jeg på mygglarver, cyclops, dafnier osv. de ganger jeg selv har vært på tur efter disse har jeg ikke haft nok med hjem til at tilfredsstille mine fisk ?

så hvis noen ligger inde med navnet på et godt vatn da hører jeg gerne fra jer

mvh.

Michael Byø
mickey303
Hei. Noen som kender en god plass i bergen hvor det kan fanges store mængder levendefor ? her tænker jeg på mygglarver, cyclops, dafnier osv. de ganger jeg selv har vært på tur efter disse har jeg ikke haft nok med hjem til at tilfredsstille mine fisk ? så hvis noen ligger inde med navnet på et godt vatn da hører jeg gerne fra jer mvh. Michael Byø

selv bor jeg i Blomsterdalen, men kører gerne nogle km hvis det er en god plass
har hørt at det er mye i vannet ovenfor munkebotn, men ikke sjekket selv.
Tenkte å sjekke i neste uke.
!!!!
høres interessant ut, hører gerne fra dig når du har vært der jeg fortsætter min søgen i lokalområdet (blomsterdalen) og skriver hvis jeg finder et godt sted !
Det skulle ikke undre meg om andedammen i Nygårdsparken er en oase av lekkerbiskener for akvariefisk. Den ligger rett over gaten fra VilVitesenteret hvor det er parkering, eller gå rett inn i parken fra bybanestoppet ved Florida.
Hmmm
tjaaa det må prøves, jeg jobber på det nye BI bygg rett ved siden av nygårdsparken så må en tur forbi med håven etter job !
tak for tippet, de siger jo at vatn med fugleliv er bra
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Sogn Dahle
Reklame for plussmedlemskap