Hvor mye er prisen???

Hva er prisen sånn cirka på en Golden Nugget?

Takker for svar!
Har sett noen på omtrent 5 centimeter for 400kr i en dyrebutikk her i Skien.
Betalte 350kr på midtunzoo for 1år siden ca 5cm
sett de i hønefoss til 250kr ca 10cm
250-500kr spørs hvilken butikk du kjøper de i.
Okei... Takk for svar... Har forstått det sånn at prisen ligger mellom 250-500 kr...
Dyr er den, dør gjør den også .

Fikk hatt våres i 2 måneder kanskje, ingen ting galt i vannet, god gjennomstrøm med vannet, ingen nitritt eller skadelig stoffer, fikk sqause, agruk og andre grønnsaker + malletabelleter og alger tabeletter akkuart som sine Ancistrus venner i samme kar gjorde. Trodde den klarte seg fint jeg. Helt til vi var borte et par dager, også lå den bare død på bunnen der....

Håpet det var en myte at de kan være vanskelig å holde i livet, men det kan vell kanskje stemme.

Men nydelig fisk er de! L77 Golden nugget er fantastisk malle!
Thomas K
Dyr er den, dør gjør den også :(. Fikk hatt våres i 2 måneder kanskje, ingen ting galt i vannet, god gjennomstrøm med vannet, ingen nitritt eller skadelig stoffer, fikk sqause, agruk og andre grønnsaker + malletabelleter og alger tabeletter akkuart som sine Ancistrus venner i samme kar gjorde. Trodde den klarte seg fint jeg. Helt til vi var borte et par dager, også lå den bare død på bunnen der.... Håpet det var en myte at de kan være vanskelig å holde i livet, men det kan vell kanskje stemme. Men nydelig fisk er de! L77 Golden nugget er fantastisk malle!

RIP Golden Nugget'en din. sjikkelig stilig malle.
Savner den , Var vell mesteparten den som gjorde jeg begynnte å like akvarium, tidligere så dreit jeg lange i de rare kjedelige fiskene som fruen hadde oppi karet sitt... Helt til vi fikk Golden vår, og etterhvert så har jeg jo blitt fasinert av de tykk hode slørhalene våres også. Og flere og flere fisk, og til slutt endte det jo med at jeg forlangte større akvarium, som jeg fikk i boks da med fruen hehe. Nei men var synd med Golden, vurdere å kjøpe ny til de store akvariumet, men ser for med samme utfall etterhvert der også. Så vet ikke om jeg vell ut med 400 kroner for en til.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap