Boliviansk sommerfuglciklide sammen med ancistrus og tetra?

Kan jeg ha et par bolivianske sommerfuglciklider sammen med en ancistrus (fullvoksen, enslig hann), åtte kardinaltetra og fem skjørtetetra i en 116 lliter?

Masse planter, røtter og gjemmesteder i karet som er godt innkjørt.

Noen som ser noen problemer med dette? Har veldig lyst på et par. Klar over at egg sikkert blir spist.

Glad for svar.
ja mest sannsylig vil det gå bra.
Inaktiv bruker
Synes det høres helt greit ut, jeg! ^^
Går fint det. Hadde 3 par B.sommerfugler i mitt eget 120L kar for lenge siden, med blant annet tetra og ancistrus osv.
Tusen takk for svar. Da kjøper jeg et par i morgen.
Har de dem her? Jeg lurer fremdeles på om jeg skal ta sjansen på å putte dem sammen med cory'ene mine.
Solveig G S
Har de dem her? Jeg lurer fremdeles på om jeg skal ta sjansen på å putte dem sammen med cory'ene mine.


Microgeophagus (hvis jeg skrev det riktig nå blir jeg stolt) er ikke like ille med Corydoras som Apistogramma kan være. Apisto er de som er kjent for å ta øyne på cory. Så det kan nok gå bra, men tør ikke å garantere noe.
hatt cory og bolivianske sommerfuglciklider sammen, gikk helt fint =)
katie_Discus&L200
hatt cory og bolivianske sommerfuglciklider sammen, gikk helt fint =)
Det kan jeg også bekrefte
Ja, dyrebutikken i lyskrysset har fått inn noen fine.
Jeg kjøpte en stor, flott hann og en liten hunn fredag. De ser ut til å trives fint. Men jeg har ikke cory i det karet.
Har forresten god erfaring med den butikken.
Åh, kanskje jeg må se på dem... Hadde egentlig tenkt å vente til etter ferien, i tilfelle de drar med seg noe sykdom inn i akvariet. Må tenke på det!

Har også bare god erfaring med den butikken. Kjøpte akvariet mitt der.
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap