Hemiancistrus subviridis fòring...

Kan jeg fòre L-200 Hemiancistrus subviridis med squash?? Leste at den spiser det meste men vil bare sikre meg at det er helt fint??

Takker for svar!
Den er omnivore, dvs alt-eter, men spiser alger og "aufwuchs" også (mikroorganismer som lever i algeteppet). Så joda, i teorien skulle den sette pris på litt grønt i kostholdet også. I tillegg til squash kan du jo prøve en frossen reke uten skall og se. (Tin opp reken i en kopp vann først...) Bare hold øye med reka, så du ser at den faktisk blir spist opp, slik at den ikke forsvinner inn i en krok og blir liggende og råtne (baaaad smell....)

Variasjon er nok det beste her, men prøv forskjellige ting og utifra hva som blir spist opp fortest kan du finne dine fiskers favoritter
Takk for svar Ja, skal prøve med reke og litt forskjellig grøntfòr... Men da må jeg først kjøpe det... Har squash, så skal prøve med det og algepellets... :P
har 2 stk hemiancisturs subviridis og de spiser bare skallet på squashen så de driter grønt etter å ha spist det, resten tar L144,
Hehe :P Synes jeg ser det ja Men når skal jeg ta vekk squashen da?? HAr to Praktbarber og de spiser på den hele tiden mens noen av de andre mallene i tillegg til Hemiancistrus subviridisen har bare spist litt...
legger som regel en bit oppi 1-2 timer før jeg legger meg og tar den oppat noen timer etter jeg har stått opp.
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap