- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Ikke alltid like lett nei
Ikke alltid like lett nei
Postet 18.07.10 kl 21:02
Postet 18.07.10 kl 21:18
Postet 18.07.10 kl 23:09
Postet 18.07.10 kl 23:13
Thomas KMer skremmende med jenter som lurer kjæresten sin til å ufrivilig bli far evt betale bidrag for den pillen som helt "tilfeldig" ble glemt!... Ikke vært i situasjonen nej!:P Men flere har...
Som sagt... det er veldig mange rundt omkring som ikke skjønner at sex KAN føre til barn ;o) Lett å skylde på at dama glemte pillen når karene gir blanke angående prevansjon i kampens hete, og regner med at dama ordner opp.
Postet 18.07.10 kl 23:45
Det er greit nok.
Men jeg snakket mer om ren lureri jeg.
Snakket ikke om at noen ikke skjønner hva det kan føre til, Var mer om dem som skjønner hva det kan føre til å stoler på partneren gjør det den skal mot å forhindre det.
Men det er ikke noe jeg skal diskutere, har som sakt heldigvis ikke vært med på noe/ei slik selv.
Jeg bare tok det opp som en personlig mening når vi først var inne på tema sex og skremmende .
Men jeg snakket mer om ren lureri jeg.
Snakket ikke om at noen ikke skjønner hva det kan føre til, Var mer om dem som skjønner hva det kan føre til å stoler på partneren gjør det den skal mot å forhindre det.
Men det er ikke noe jeg skal diskutere, har som sakt heldigvis ikke vært med på noe/ei slik selv.
Jeg bare tok det opp som en personlig mening når vi først var inne på tema sex og skremmende .
Postet 18.07.10 kl 23:50
cara79[QUOTE=Thomas K]Mer skremmende med jenter som lurer kjæresten sin til å ufrivilig bli far evt betale bidrag for den pillen som helt "tilfeldig" ble glemt!... Ikke vært i situasjonen nej!:P Men flere har...
Som sagt... det er veldig mange rundt omkring som ikke skjønner at sex KAN føre til barn ;o) Lett å skylde på at dama glemte pillen når karene gir blanke angående prevansjon i kampens hete, og regner med at dama ordner opp.
Når man da i kampens hete ikke klarer å hoppe av i svingen, så kan man heller ikke regne med at dama skal ordene opp. når man kunne ha ordnet det selv etter 3-4 sec hehehe
Postet 18.07.10 kl 23:52
Er ikke snakk om angrepiller her:P eller hoppe av i svingen risk.
Var nok mer Faste partnere og p-piller. Og det er nok av historier om jenter som vil så alt for gjerne ha denne ungen, gjerne om ikke typen vil, også dropper å ta noen av pillene sine, uten å si fra, Og whola der sitter gutten igjen med noe han aldri ble spørt om var klar for en gang.
Noe jeg mener er skremmende at folk får oppleve.
Var nok mer Faste partnere og p-piller. Og det er nok av historier om jenter som vil så alt for gjerne ha denne ungen, gjerne om ikke typen vil, også dropper å ta noen av pillene sine, uten å si fra, Og whola der sitter gutten igjen med noe han aldri ble spørt om var klar for en gang.
Noe jeg mener er skremmende at folk får oppleve.
Postet 18.07.10 kl 23:56
Postet 18.07.10 kl 23:58
Postet 18.07.10 kl 23:58
cara79[QUOTE=Rockers] Når man da i kampens hete ikke klarer å hoppe av i svingen, så kan man heller ikke regne med at dama skal ordene opp. når man kunne ha ordnet det selv etter 3-4 sec hehehe
Hehe, nettopp. Har overhode ingen medfølelse for de hoppe-av-i-svingen- karene som blir ufrivillige fedre :o)
hehe har man ikke kontroll så får man heller finne en annen aktivitet.
Postet 19.07.10 kl 00:02
Regner med dere har fått med dere at det finnes P-piller i verden Virker i alle fall veldig ukjent for dere.
Og at jeg ikke snakket om Angrepille?
vist ikke har dere en link her: http://no.wikipedia.org/wiki/P-pille
Å vist en jente i egen vite dropper pillen for å få et barn uten samtykke til partneren sin, Så vil jeg si at dette bryter strekt med alt som heter tilit!
Og at jeg ikke snakket om Angrepille?
vist ikke har dere en link her: http://no.wikipedia.org/wiki/P-pille
Å vist en jente i egen vite dropper pillen for å få et barn uten samtykke til partneren sin, Så vil jeg si at dette bryter strekt med alt som heter tilit!
Postet 19.07.10 kl 00:03
Endret: 19.07.10 kl 00:04
Thomas KEr ikke snakk om angrepiller her:P eller hoppe av i svingen risk. Var nok mer Faste partnere og p-piller. Og det er nok av historier om jenter som vil så alt for gjerne ha denne ungen, gjerne om ikke typen vil, også dropper å ta noen av pillene sine, uten å si fra, Og whola der sitter gutten igjen med noe han aldri ble spørt om var klar for en gang. Noe jeg mener er skremmende at folk får oppleve.
Vet om flere som har blitt gravide på p-pillen, de er tross alt ikke 100 % sikre. Det er selvsagt ikke bra med lureri, men jeg tror ikke omfanget av slikt lureri er så stort som det gøres ut som av og til.
Syns godt de mannfolka som ikke vil ha unger kan servere kaffe på senga til kjæresten sammen med pillen hver morgen, så kan han være sikker på at den ikke blir "glemt" og alle parter blir fornøyde :o)
Postet 19.07.10 kl 00:03
Postet 19.07.10 kl 00:05
Endret: 19.07.10 kl 00:10
Thomas KEr ikke snakk om angrepiller her:P eller hoppe av i svingen risk. Var nok mer Faste partnere og p-piller. Og det er nok av historier om jenter som vil så alt for gjerne ha denne ungen, gjerne om ikke typen vil, også dropper å ta noen av pillene sine, uten å si fra, Og whola der sitter gutten igjen med noe han aldri ble spørt om var klar for en gang. Noe jeg mener er skremmende at folk får oppleve.
Om dama har så lyst på unger og gnåler om det hele tiden da bør man som MANN skjønne det at man får bruke det andre hode å tenke med for å si det sånn.
Driver man å leker tarzan i senga da så bør man passe på hvor man fyrer av skudda sine for å si det sånn..
Postet 19.07.10 kl 00:06
Forhold skal baseres på tilit, og om en må servere pillen selv eller sjekke at den blir tatt hver morgen så er det et tilits problem i forholdet, Er man i et fastforhold og man har diskutert å at begge er enig at man skal beskytte seg, Så er det på sin rett at man gjør det man har avtalt, til dagen kommer at begge er klar.
Men når det kommer til dem som tror at "bare denne gangen uten kondom går vell bra" eller " jeg hopper bare ut før det skjer jeg" Da er vi over i en situasjon hvor de får bare fortjene hva som kommer .
Men når begge i et forhold har utrykket sitt, så bør begge reskpektere dette eller gå over til en ny partner....
Men for å komme seg på On topic igjen så må jeg bare spørre, er det noen som tror på den artikkelen der eller? regner med dette her egentlig var en spøk? For kan da ikke være mulig en gang :P
Men når det kommer til dem som tror at "bare denne gangen uten kondom går vell bra" eller " jeg hopper bare ut før det skjer jeg" Da er vi over i en situasjon hvor de får bare fortjene hva som kommer .
Men når begge i et forhold har utrykket sitt, så bør begge reskpektere dette eller gå over til en ny partner....
Men for å komme seg på On topic igjen så må jeg bare spørre, er det noen som tror på den artikkelen der eller? regner med dette her egentlig var en spøk? For kan da ikke være mulig en gang :P
Postet 19.07.10 kl 00:09
Postet 19.07.10 kl 00:10
Postet 19.07.10 kl 00:11
Thomas KDa er det snakk om uflaks igjen... ikke det jeg snakker om... Men jeg tror folk skjønner snart hva jeg mener, vist ikke får dere søke litt på nett heller:P
Skjønner hva du mener jeg. Men det er ikke alltid det funker sånn.
får si som svigermor sa den gangen dattra kom hjem å sa at hu var gravid.
Jaja p... er p... hehe
Postet 19.07.10 kl 00:18
Postet 19.07.10 kl 00:20