Sissis våte drømmer (side 151)

De lignet bare så innmari på pygmaeus, søte er de uansett art
Skjønner hva du mener, men det er helt umulig at de kan være pygmaeus. Eggene de klekket ut av ble plukket i Kjøkkenøya, og der er det bare bilineatus og habrosus som går. Bilineatusene leker gjevnt og trutt, og bryr seg ikke om tilskuere, så her føler jeg meg veldig sikker altså. Og de to eldste viser helt tydelig hva de er
White-worms slukes med stor entusiasme
[External Image]
Liten bilineatus og ung bie-reke i Barnehagen.
[External Image]
Pygmaeus for sammenligning...
[External Image]
Det var den ene sorte stripen på midten som forvirret meg på bildet i innlegg 2996, de siste bildene du la ut fjerner enhver tvil Yngeldraktene er jo så like på mange arter at det er lett å bli lurt
Mer bilder
Tok en runde med kameraet etter luking og vannbytter i noen kar. Fiskene vimset jo så lykkelige rundt, så da ble jeg inspirert. Men nå er det ikke så lurt å ta bilder rett etter at en har rotet opp alt grumset da...

Starter med Reidar og Laila som midlertidig bor i Lekegrinda...
[External Image]
[External Image]
Og et av lakrisene i ene Barnehagen. Disse er kjøpt som deissneri, men det er de (nesten) garantert ikke...
[External Image]
I Lekegrinda bor det også 6 fantastiske concolor! De to store, som har flotte ryggfinner, er vist mange år gamle. De er ihvertfall mye større enn det står i basen at de kan bli. De 4 mindre er de som overlevde "vannkrisen" ved påsketider i fjor...
[External Image]
[External Image]
[External Image]
De ser jo nesten kongelige ut! Veldig fine
Fra lakrisbakken
Whiteworms =fest!
[External Image]
De vakre sjokoladene skulle egentlig flyttet over i Godteskåla før jul, men jeg har rett og slett ikke kommet så langt. Blir spennende å se om de vil være like selskapelige og trygge der, eller om jeg plutselig vil se lite til dem...
[External Image]
[External Image]
Jeg var spent på om lakrisene hadde fått fram noen yngel etter at sjokoladene flyttet inn, men bare se her! Dette lille nurket er bar en cm lang, og bare sååå søøøt
[External Image]
Hannene er virkelig flotte når de slår blåfargen skikkelig på...
[External Image]
[External Image]
Plussmedlem
Virkelig flotte bettaer, det må jeg si!
Sølvi Gullaksen
Åhhh så flotte de er :)


Det har du helt rett i Sølvi
Det var meg og disse kampfiskene da...
Klarte bare ikke motstå denne herren; han er jo petrol-grønn på mørk bunn slik som Gunn jo! Så da ble Geir med hjem, og går i Byttingen (karantene) sammen med 4 vakre damer...
[External Image]
Gunn ser allerede ut til å være favoriten. Pussig hvor flinke disse hannene er til å velge den hunnen som ligner mest på dem selv.
[External Image]
[External Image]
Gratulerer med månedens akvarium Sissimor, Trollskogen er spennende
Takk! Litt overrasket her nå kjenner jeg, men morro
Hei
Hei, lenge siden sist
Følger med nøye sjekker flere ganger daglig nå som jeg er på jobb bare litt spent på hvordan det går med bee'ene er det noe action hos mallene?

Mvh
Petter
Ser ut til at alle har det fint Petter, men det er kjedelig lite action
Utrolig vakker herremann du har fått tak i der.
Har du navn på alle kampfiskene dine?
Mer sjokolade i Godteskåla ;)
I dag fikk jeg endelig flyttet sjokoladeguramiene over fra Lakrisbakken til Godteskåla. Tror de begynner å bli kjønnsmodne, for de har blitt kraftigere i fargen i det siste, og hannene har begynt å knuffe en del. Har til og med sett skikkelig flørting
[External Image]
Perlene var visst veldig spennende, og sjokkisene svømmer etter dem Ser nesten ut som foreldre på tur med barneflokken
[External Image]
Cathy
Utrolig vakker herremann du har fått tak i der. Har du navn på alle kampfiskene dine?


De har navn alle sammen ja, og alle har sin helt egen personlighet
Tilfeldig bekjentskap
© Ann Kristin H
Reklame for plussmedlemskap