Sissis våte drømmer (side 154)

Jeg vet ikke hvorfor jeg er så glad i brochiser, men jeg smelter hver gang jeg ser trynet på en. De er utrolig flotte og artige coryer. Jeg skal definitivt ha flere!
Hvilken art er den siste der? Veldig søt
Den siste er en C. trilineatus. Har 8 stk fra før, så kunne jo ikke la denne gå aleine og misstrives i butikken...
Satt og søkte i forumet om Betta Imbellis da det nettopp flyttet inn 4 slike hos meg, og så kom jeg over et innlegg i denne tråden om at du ønsket deg sånne! Ble drømmen virkelighet?
Nydelig flotte fisker, holder på å finne ut av kjønnene i gruppa mi
Jo da, det ble imbellis på meg. Funket fint ei god stund, men så begynte de å sloss. Resultat: 4 døde på 2 dager. Så var det harmoni ei stund til, men så var det på'n igjen... De er rolige mens de er i karantene (lite kar), men får de plass, ja da blir det plutselig lekstendenser, og derpå krig. Ikke morro...

Tror ikke jeg har igjen noen nå; den siste hadde forvillet seg bak filtermatta, og inn i propellen på power-headen...
Inger Anne har vært innom med 4 kjempenusselige, små concolor til meg
Huffda! Det var jo trasig :/
Da blir det spennende å se hva som skjer her, de går i en 160liter...

Grattis me Concolorer, de er flotte! ^^
Hvordan går det med "barnebarna" mine?
Tror de har det bra Inger Anne. Ser ikke alle på en gang, men de jeg ser virker blide

Merkedag for de skjønne, grønne i dag: deres første lek!
Egg klistres rundt i Ungdomsklubben, men de lever farlig for maller og barber. Plukket noen få, men tror ikke de helt har fått kontroll på dette med befruktning enda...
Plussmedlem
Gratulerer, Sissimor, da håper jeg på at vi får se bilder av en gjeng SMÅ, skjønne, grønne etterhvert )

Jeg har drettet et par grupper av de her, og de er nydelige!
Merkedag for de skjønne, grønne i dag: deres første lek!


ÅÅÅH, gratulerer :oD

Er det noen fra meg som har lekt, eller var det de du mistet ?
Dette er den siste gjengen fra deg ja Stine

Er så morro å se på dem! Ei hoe, med to meeeget ivrige beilere som holder på. T-posisjon, og så virre rundt med egg. "Alle" planter pusses nøye, før hun klistrer eggene på glasset alikevel. Hi,hi...
Gratulerer med egg på de skjønne, grønne! Det er definitivt en merkedag første gangen en gruppe Corydoras kliner utover noen egg, ja

Gratulerer også med de nyinnkjøpte herlige Brochisene. Og jeg likte veldig godt at du hadde medlidenhet med den enslige Trilineatusen i butikken og tok den med hjem så den fikk være med i flokken din!
Tenk å bli å ekstatisk av noen egg! Men jeg ble virkelig veeeldig glad. Det ble ikke å mange egg å finne i dag, og jeg tviler på at alt gikk bra på første forsøk, men nå er de igang

Møtte forresten ei hyggelig dame i dag, og sendte med henne reker og endlers både til henne selv (og datteren) og to venninner. Godt med litt penger inn innimellom også, for det går da stadig noe ut...
Måtte jo bare plukke noen egg i går, og som ventet er mange blitt hvite inni, men disse ser lovende ut, ikke sant?
[External Image]
Typisk at dette skjer rett før jeg drar på fjellet, så det blir veeeldig spennende å se om det er noen bittesmå bartefjes i eb-boxen når jeg kommer hjem...

Den unge kampfisken i Ungdomsklubben blir bare tøffere og tøffere syns jeg. Og gjett om de fulgte nøye med på de skjønne, grønne i går! Lurte sikkert på hva slikt styr skulle være godt for
[External Image]
Sissimor
Den unge kampfisken i Ungdomsklubben blir bare tøffere og tøffere syns jeg. Og gjett om de fulgte nøye med på de skjønne, grønne i går! Lurte sikkert på hva slikt styr skulle være godt for ;) [IMG]http://akvaforum.no/images/forum/27680_130324185510_2.jpg[/IMG]


*dån* pene fisken Hvilken haletype er han?
Den er HM. Mora langfinnet og faren plakat, så det skal bli morro å se hvordan denne blir
Plussmedlem
...liftgardin kanskje?

(He-he-he, den var vel ikke morsom engang, måtte bare).
Blondegardin tror jeg heller, for den har fine, hvite kanter. Om det er en hann, slik jeg tror, så blir den nok hetende Blomster-Finn
Bilineatusene egget ned hele Kjøkkenøya i går, og selv om jeg hadde bestemt meg for å ikke plukke, så måtte jeg bare knipe av et blad fylt til randen av gyldne perler. Slapp det ned i eb-boksen med de grønnes egg rett før jeg for ut døra. Blir veldig spennende å se om det er der når jeg kommer til bake om ei uke. I så fall har jeg lang tid på meg til å håpe på at noen av dem er grønne...
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap