Dicus til middag?? - obs sterke bilder!!!

Kom over denne siden i går, som ga meg en påminnelse om hvor forskjellige verden er. Her driver vi og bytter vann så vi ser mannen med ljåen, griner når fisken dør og blir hysteriske når fisken er syk, men på den andre siden så lager de faktisk Discus suppe!!! Dette hadde jeg hatt problemer med å innta. Med tanke på hva en jumbo koster her i Norge så hadde denne retten blitt dyr fin side btw.
men, for de som bor der er ikke discus og trope fisk forskjellig fra Torsk og sei ol her på berget.
hadde nok hat problemer med å spise suppa når fisken ligger hel i gryta men uten hode og skinn, ville nok jeg ikke hat så mye betenkligheter med å spise den, fisk er sundt..
Har selv spist ciklider i LA,.. Kinesisk resturant, Tilapia var fisken,. smakte godt den ,.

var mange Akvariefisker på den menyen faktisk

bla
golden wrasse
yellow tangs

og mye annet snack som faktisk mange av oss akvarister ville sett både rødt og dobbelt pga prisene her på berget

Fint at Discus kan brukes til noe da....
Haha, mine egne fisker kunne jeg aldri tenkt meg å spise.
Og jeg har generelt et problem med å spise mat som stirrer på meg...
Haha du sier noe. Er du ikke fan av Discus? Ser du er amazonas mann også liker du ikke Dicus?
Discus er oppskrytt, også svømmer de feil vei. Rokker svømmer rett vei.
grøss.

hadde grått over det måltidet der ja.
nei fy å fy.

det var ikke et fint syn.
Inaktiv bruker
Vest noen hadde renska fesken hadde æ nok spist den.. har egentlig ingen problema med å spise fisk, det e instinkt
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap