Hjelp til en malle.

kan noen si meg hvordan type malle dette er for noe? den ser ut som en hai type med tanke på munnen å finnene. men kroppsformen er malle form liksom. ho er ca 10-12cm lang den har 4 lange "tentakler" fra munnen. den har ikke underliggende sugemunn men som en helt annen fisk.
kan også ta med det at ho har fått unger med en ancistrus hann av alle ting.

PS: dårlig bilde kvalitet.

takker for all hjelp.
Kan det være en prikket knurremalle? Spiser mye rart, har et magemål som ikke kjenner noen grenser :p
Info og masse bilder om den fra PlanetCatfish finner du her.

Jeg tviler sterkt på at denne kan krysses med en Ancistrus... her må du vel ta feil? Har du i så fall bilder til å backe opp den historien?? Hvor ble det av denne yngelen i så fall?
i dette akvariet så har det bare gått en ancistrus å denne saken. å yngel har det blitt. den du la inn link til var utrolig lik. så mest sannsynlig så er det kanskje den.
yngelen ser ut som en veldig prikkete ancistrus, har to stk i karet mitt her hjemme, å mormoren min har de voksne.
Ja, med kun de to i karet er det jo ingen annen mulighet. Forbløffende.... nå har jeg hørt det også!
Du er klar over at slike hybrider aldri skal gis bort eller selges, så de sprer seg i akvariehobbyen? Det er fy-fy.

Jeg er veldig spent på å få se bilder av dem. Er det noen mulighet for det?
hva er best å gjøre med yngelen da? bare ha dem i ett å samme kar? for ingen av di andre yngelen har blitt gitt bort. ikke annet enn at jeg har to stykker, men det er jo ikke farlig sånn sett, for da bare blir dem sendt tilbake til mormor. hehe.
ja bilder skal du få, må bare finne dem i karet så skal jeg ta litt bedre bilde enn det det ble av moren med et mobil kamera
Tilfeldig bekjentskap
© K. S. Cummings
Reklame for plussmedlemskap