Kampfisk skumrede, nytt akvarie, forsøk på oppdret? :)

Hei, jeg liekr kampfisker veldig godt og har hatt kampfisk både gutter og jenter en god stund. Jeg har jobbet inn en god del penger nå, så jeg tenkte kansje jeg skulle kjøpe ett nytt kar på ca. 45 L eller noe i den duren. så jeg lurer på en del ting

Jeg har en Rosa kampfisk gutt, han har en 30L for seg selv, men han lager ikke noe skummrede, han hadde en jente hos seg i 1 times tid, heller ingen skummrede da heller, er det kansje det at det er for mye strøm, er det ikke noe om at man kan legge en halv kopp oppi eller no? lurer på om han er kjønsmoden i det heletatt :P


jeg har som sagt tenkt å kjøpe et lite kar til, er det mulig å drive litt oppdrett i en 45L? eller blir det for lite, har seff tenkt å ha masse planter og gjemmmesteder


er det noen butikker i Oslo som ofte har inne akvarier (helst m. lys armatur) inne ?

Alle svar tas i mot med takk
Det er en del innlegg om oppdrett på betta her fra før, om du søker "oppdrett kampfisk".
Og Her finner du mange gode råd.

Akvariemagasinet på Bjølsen har vel en del pakketilbud, i hvert fall hadde de det sist jeg var der.

VIKTIG! når var du der!??


srry det ble litt krast, grunnen er at jeg skal dit på mandag så hvis de har noen pakke oplegg, så hadde det passet fint da mangler det bare å overtale om et nytt kar på rommet!
Tusen takk for linken jeg har funnet ut at poppdrett vil ikke fungere for meg, jeg har ikke nok plass til kar for alle guttene, heller ikke for alle jentene :/ så det for bli ved tanken :P


for se om jeg kan lure til meg et nytt akvarie uansett
Tilfeldig bekjentskap
© Ina Kristiansen
Reklame for plussmedlemskap