- Hjem
- Forum
- Malawi / Tanganyika / Victoria
- Hvor tilhører en golden
Hvor tilhører en golden
Postet 07.08.10 kl 22:05
Janne MathisenMalawi? synes det er så vanskelig å finne ut hva jeg kan ha sammen med golden. Jeg vil ha akvariumet så tropisk og fullt av farger som det er overhode mulig. Tam alna på alnabru i oslo,har de peiling på sånt,eller risikerer jeg å bli lurt?
Om du følger denne linken; Klipp og lim inn i nettleseren. Aner ikke hvordan en lager linje med link
http://akvaforum.no/profile.cfm?id=1772
så finner du litt nede på siden til venstre hva folk har sammen med sine golden
Hilsen Leif
Postet 07.08.10 kl 22:27
Postet 07.08.10 kl 22:33
Postet 08.08.10 kl 00:10
Tan Alna i Oslo er en bra butikk. De har ganske rikelig utvalg av fisk og de som jobber der er flinke. Ellers så har du også Aquamanias som også er en bra butikk.
Har får du annonsen på noen Malawi som jeg selger. Klikk på ordet "annonsen" så kommer du ditt. Der ser du også fiskene.
Golden er en ciklide fra Malawisjøen.
Har får du annonsen på noen Malawi som jeg selger. Klikk på ordet "annonsen" så kommer du ditt. Der ser du også fiskene.
Golden er en ciklide fra Malawisjøen.
Postet 08.08.10 kl 00:21
Endret: 08.08.10 kl 00:23
Postet 08.08.10 kl 00:41
badatTan Alna i Oslo er en bra butikk. De har ganske rikelig utvalg av fisk og de som jobber der er flinke. Ellers så har du også Aquamanias som også er en bra butikk. Har får du [URLBLOCK1]på noen Malawi som jeg selger. Klikk på ordet "annonsen" så kommer du ditt. Der ser du også fiskene. Golden er en ciklide fra Malawisjøen.
du hadde mange fine
Har du noen leveringsklare om en 5-6 ukers tid?
Postet 08.08.10 kl 08:15
Postet 08.08.10 kl 09:35