Oppstart av am-topp 3338

Kjøpte meg en 375 liter og en am-topp 3338 i går, har nå fylt opp karen på gulvet inne på vaskerommet bare for å se at det er tett, tenkte jeg skulle teste pumpa i samme slengen.

Men jeg sliter med å få ut lufta av pumpa, har prøvd å kjøre vanntrykk inn uten hell.

Pumpa går, og det kommer luft ut av trykk slangen men pumpa blir aldri tom, begynner å lure på om den suger inn luft, men den er jo helt vanntett så litt rart det og.

Noen som har vert borti dette før?


Mvh
rist litt og legg pumpa litt på siden og rist igjen til all luft er ute. Det hjelper hos meg
Står karet på gulvet? Toppen av filteret må være lavere enn vannflata i karet for å presse ut all lufta.
Ja har prøvd å legge pumpa over på siden og ristet på den, hadde en fluval pumpe før som jeg måtte gjøre dette med får og få ut lufta, men ikke f.. om det går med denne.

Lot den gå i 3 timer, kommer konstant luft ut av "ut-slangen" men det er like mye luft i pumpa fremdeles, så lufta må jo komme noen steds fra?

Ja toppen på pumpa er ganske jevn med overflate vannet, men det burda da minske med luft når den står å spytter vann/lufbobble blanding i 3 timer?

Men jeg kan forsøke å ha vann i en balje i morgen som jeg har et stykke over pumpa å se om det gjør noe utslag.
Tilfeldig bekjentskap
© Tom Christoffersen
Reklame for plussmedlemskap