Møte i bergen akvarieklubb onsdag 25/8

Høstens første møte i Bergen akvarieklubb.

Det blir loddsalg og en liten auksjon, så ta gjerne med det du har av overskudd etter sommeren

Det vil også være mulig å få kjøpt seg ferske boller og tebrød i tillegg til brus og kaffe. Håper mange dukker opp for en hyggelig akvarieprat.

Vel møtt kl. 19:00 i lokalet vårt i Gimlehallen på Slettebakken.
Det var synn det ikke stod noe om dette på nettsiden ellers kunne vi kanskje ha vert der Håper det blir skrevet på nettsiden neste gangg det er møte
Ja det var litt seint få beskjed samme dagen
Det står på nettsiden, det står nede på siden, så det kan være litt vanskelig å få med seg.

Det ble snakket om det på møtet idag, og resultatet var vel at neste møtedato skal flyttes opp til toppen av siden et sted.

Sølvi - du var selvsagt savnet. Det var noe snakk om et akvarie som nemo skulle selge. Tror det var Anders som var på jakt etter et kar i den størrelsen.

Var litt tynt i rekkene idag, så auksjonsobjektene gikk veldig rimelig.
Du er vel nok snill Trygve
Hadde jo håpet på at det var møte denne mnd. og dermed være .Men siden det ikke kom noe info om dette ,så trodde jeg det ikke ble noe møte før neste mnd.
Har hatt flere forespørsler om det var møte denne gangen ,men siden jeg ikke visste noe så måtte jeg bare si at det ble nok annonsert på Akvaforum. Dette ble nok desverre gjort litt for sent
Så bli flinkere til dette om dere vil ha folk på møtene

Det som sto på hjemmesiden til klubben ble nok ikke lest av en sjel vil jeg tro.

Håper ellers det skjer noe spennende på møtene fremover ?
Jeg gikk bare u ifra at det skulle være møte idag siden skolen er igang og det er siste onsdag etc. Skulle gjerne ha skrevet noe på forumet om det. Vi får håpe det kommer mange neste gang.

Neste møte oppfordres folk til å ikke ta med de gode auksjonsobjektene, men heller spare dem til storauksjonen.

Vil tro mye handler om storauksjonen neste gang. Ellers må du vel spørre Roger.
når blir det storauksjon?
10. oktober!

Da er det innlevering av objekter fra kl 10, og auksjonen starter 12

GLEDER MEG
Trygve Lillefosse
Det var noe snakk om et akvarie som nemo skulle selge. Tror det var Anders som var på jakt etter et kar i den størrelsen.

Mener du det karet som eg har til salg her på akvaforum? Juwel Rio'en?
Nemo 321
[QUOTE=Trygve Lillefosse] Det var noe snakk om et akvarie som nemo skulle selge. Tror det var Anders som var på jakt etter et kar i den størrelsen.

Mener du det karet som eg har til salg her på akvaforum? Juwel Rio'en?

Mener det ja. Dersom du har tlf nr. eller mail adr. kan jo kontakte Anders Gullaksen og drive litt markedsføring.
Tilfeldig bekjentskap
© Klaus Steinhaus
Reklame for plussmedlemskap