Min lille fototråd! :-d

Inaktiv bruker
Hei!
Dette er altså min Fototråd, her kommer jeg til å legge ut bilder av fiskene mine fra de 3 akvariene mine Kommer til å satse mest på Malawi, men også på det andre, På denne tråden legger jeg ut bilder fra det minste akvariet mitt, ancistrus akvariet og skriver litt om det

ANCISTRUS AKVARIET:

Dette akvariet er ikke særlig stort, kun 15 l, kjøpte det for å kunne ha et yngel akvarie til guppy, paty, molly etc da jeg var nybegynner, men nå bruker jeg det til de 2 ancistrusene mine, som jeg håper legger egg snart De driver mye med lek, og hannen min har en hule som ingen får lov å komme inn i, til og med de små sneglene mine blir kastet veggimellom hvis de skulle komme for nær :-P

Det er ikke bare de 2 ancistrusene mine jeg har oppi her, har også 4 snegler av typen tylomelania yellow?, disse er ikke mer enn 1,5 cm, men utrolig flotte!
Har også 2 platy som jeg egentlig bare har der da jeg ikke har noe annent sted å ha de...

ikke no særlig planter oppi her, mest røtter og huler, men er en bitteliten plate som stikker opp i hjørnet, men den er nesten usynelig...

Ikke så mye å skrive om dette akvariet egentlig, men er det noe dere lurer på så bare spørr, kommer til å legge inn ny tråd hvis det skulle skje no endringer

Ps. Bildet av akvariet er gammelt, det ser ikke slik ut nå..

Kom gjerne med tips hvis du føler for det!
Inaktiv bruker
Mitt 81 l akvarie
Hei!

Jeg skrev sist om mitt minste akvarie på 15 l, nå er det 81 l sin tur
Dette er det første akvariet jeg fikk, for rundt 2 år siden, etter det har det kommet 2 til I 81 l skjer det ikke så mye for tiden, det går 3 ancistrus med litt forskjellige størrelser (5-8 cm ca.), noen praktbotia (tror jeg) og 2 palettciklider (en hunn og en hann)

Palettciklidene har kapret hele den store hula, men praktbotiane prøver ofte å komme seg inn. En av dem er utrolig tynn da forrige eier fant den i pumpa. Da var den helt avmagret, men den begynner å komme seg nå da

Lurer litt på om palettene driver med lek eller legger egg eller no, det hadde vært morro! De har fått yngel før, men det var hos forrige eier... Men de skal gis bort/selges etterhvert slik at jeg får eget akvarie til malawi yngel Men malawien er bare yngel selv forløpig, så blir nok en stund til jeg trenger 81 l til det...

Palettene er litt sky, holder seg egentlig bare inne i hula, vil de komme mer frem etterhvert?? De virker ikke engang interesert i mat, de venter til maten daler ned i hula dems... Er det typisk paletter å være sky?? :S

Håper dere kan hjelpe meg med det siste spørsmålet, og er det noe dere lurer på er det bare å spørre Vil oppdatere når det skjer noe

Mvh. Sunniva
det blir spenende å følge med videre her,flotte bilder
Tilfeldig bekjentskap
© Richard Dybdahl
Reklame for plussmedlemskap