Min kampfisk`s leksbilder

var så heldig idag at eg fikk med meg leken til mine kampfisker, å ville da dele min historie med dere, samt noen bilder.
har ikke noen erfaring med akvariumfotografering, så ble derfor endel dårlige bilder. men legger her ut de beste.

historie:
kjøpte kampfiskene på Fredag, å lot hannen bli kjent med sitt nye hjem i 2 timer, så satte eg hoa i en fødeboks, å lot dem bli kjent.
Lørdag eg våknet, hadde hoa stukket av fra fødeboksen, å "gjømte seg" litt for hannen, så eg la ho i fødekassa igjen. ingen tegn på Skumrede.

-Søndag var det kommet et Skumrede, så eg slapp uti hoa. ingen tegn på at dem ville bli bedre kjent, siden ho gjømte seg.

-Mandag var skumredet enda større, men hoa var fortsatt sky for han.
så eg for på dyrebutikken å kjøpte meg ei Hoe til, siden eg tenkte eg kanskje hadde fått ei sær dame.
utpå ettermiddagen når eg hadde latt den nye damen fått bli vandt til vannet, såg eg at den Sære frøkenen var blitt buddys men hannen, å dei svømte ilag rundt redet.
noen timer senere fikk eg med meg leken.

hannen la sløret rundt hoa å ristet, så slapp han hoa, å ho flaut stiv å sidelengs opp, menst ho slapp ut kvite egg, hannen plukket så opp egga som datt ned, å tok dem oppi redet. sånn fortsatte det ei god stund.

nokk tekst, her er bildene
kom gjerne med tilbakemeldinger.
Var selv så heldig å få se dette når jeg skulle avle opp et kull med kampfisk. Det er utrolig kult å se på
har mey yngel på disse nå
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap