Rio fantasia (side 3)

Jeg spør som jeg har vett til... Men står denne pumpen nede i vann? Jeg trenger en pumpe for og pumpe vann fra en vannlagringstønne, og opp i akvariet, og lurte nå på om det går an og bruke en slik en.... vet du noe om det?
MVH Pål
Pål sine fisker
Jeg spør som jeg har vett til... :) Men står denne pumpen nede i vann? Jeg trenger en pumpe for og pumpe vann fra en vannlagringstønne, og opp i akvariet, og lurte nå på om det går an og bruke en slik en.... vet du noe om det? MVH Pål


Den står nede i vannet ja

Med mindre karet står på gulvet, så trenger du ei kraftigere pumpe enn dette. Les under spesifikasjonene for hver pumpe om det står noe om løftehøyde, det er det avgjørende tallet. Til denne bruken har jeg kjøpt meg Løftepumpe( Sensen 2000 -1400 l/t - 1,85 meter) fra Akvariekjellern AS, men har ikke fått kjøpt meg slange enda. Håper den funker fint... (prøvde å lage link, men den ble bare til hovedsiden, og ikke til produktet)

Ellers vet jeg at Biltema har pumper for drikkevann i båt, mulig det finnes en bra en der?
Ok, takk for svar Skal sjekke ut Akvariekjellern!
MVH Pål
Hvilken slange passer til Løftepumpe Sensen 2000 er det (9/16 mm eller 16/22 mm)?
Rune 160L
Hvilken slange passer til Løftepumpe Sensen 2000 er det (9/16 mm eller 16/22 mm)?


Det er 16/22, noe jeg ikke har somlet meg til å skaffe enda
Hehe kjenner til den der takker då må eg bestille meg ei sånn pumpe.
Sorry for å dra opp en gammel tråd, bare lurer på om du husker noe navn/pris ca på den epoksyen du kjøpte. Altså var det under tusenlappen liksom, haha.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap