Som nyinnflytter til Valdres var jeg veldig spent på hvor jeg fant en god dyrebutikk i Fagernes. Jeg var i utgangspunktet på utkikk etter hundmat, og siden jeg forer Royal Canine havnet jeg på Fagernes Zoo. Første gangen jeg var der var forrige eier. Hyggelig mann, men det STINKET sigarett-røyk fra bakrommet, noe jeg reagerte meget sterkt på. Så kom det ny eier. Utrolig koselig mann, og er ydmyk og sier ærlig hvis det er noe han ikke kan. Han er i en oppstart, men undersøker alt han er usikker på. Siden jeg er en hobby-akvarist, har vært det i 20 år, synes jeg det var veldig spennende å se hvor mye han satser på fisk. Det er det ikke mange som gjør. Jeg har også sett at det har vært en del urent i kaninburene når jeg har vært der, men det har på ingen måte stinket amoniakk som noen sier. Jeg kjøpte noen fisk der forrige uke, og han var også så ærlig og sa jeg skulle vente litt med å kjøpe fra det ene karet da det har vært noen fisk som hadde dødd der. Jeg kommer uansett til å støtte opp lokale butikken i Fagernes, og ønsker nye eier LYKKE TIL!