Sykere planter...

jeg laget nå en tråd om syke planter for en liten uke siden om planter som råtner. nå ahr jeg kjøpt slike plantekuler og det virker fremdeles ikke, de har vært nedi i 5 dager nå. ser ingen forbedring, heller forværring. men tenkte nå som så at slike kuler gjør bunnlaget frodig til syvende å sist, selv om de kansje ikke hjelper på mine planter. noen andre tips folkens ?
http://akvaforum.no/plante.cfm?id=1168 dette er planten det er snakk om, synes bare det er så rart at jeg ikke får den til når det er den letteste vanskelighets graden og jeg har næringskuler og alt..
Slet selv med disse plantene, og vurderte å gi de opp. Egentlig alle planter slet jeg med å få til å vokse seg store og fine.
Men tenkte jeg kunne prøve ut sånne gjødselkuler som du har, og etter 1-2 måneder kunne jeg ikke se inn i akvariumet, så god plantevekst var det.
Så de kulene virker, men plantene bruker litt tid på å ta til seg næringen og begynne å vokse. Så du må være tålmodig
ja ok, regnet ikke med de skulle jomme seg så fort. men bare de ikke råtner bort før den tid! var det som egentlig er bekymringen, de andre plantene mine vokser som bare det hadde håpt hvertfall at de skulle råtne litt saktere, eller slutte å råtne.. men ja vet jo at 5 dager er litt optimistisk :P
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap