Storauksjon sarpsborg akvarieklubb 7. november 2010

7 November: Storauksjon

Sarpsborg Akvarieklubb har gleden av å kunne arrangere storauksjon den 7. November. Storauksjonen holder til i lokalene til Arbeidernes jeger og fiskeforening på Baterød.
Auksjonen starter kl. 1200, og innlevering av objekter vil være mulig mellom kl. 1000-1130.

Auksjonen er åpen for alle, og som vanlig vil det være lov å auksjonere alt som er akvarierelatert som for eksempel fisk, planter, kar, utstyr osv. Budgivning vil skje i hele tiere, og med startpris på 10 kr hvis ikke annet er oppgitt. Alle objekter vil bli vist frem på projektor.

Vi oppfordrer at all fisk pakkes godt slik at vi unngår lekkasjer, oksygenmangel og lignende.
Pass på og merk objektene godt med tanke på navn på selger, selgernr, (Forhåndsregistrering) og hva som auksjoneres bort.
Klubben forbeholder seg retten til å slå sammen poser hvis vi ser det som nødvendig.

Det vil også være kiosksalg hvor det blir salg av pølser, vafler, kaffe og brus. Ellers blir det lotterisalg med mange flotte premier fra våre sponsorer.

Veibeskrivelse:
Kommer du fra E-6 Mosseveien, ta av første avkjørsel til Sarpsborg ved Quality Hotell ,kjør til sykehuskrysset i sentrum , ta til venstre i lyskrysset mot Kurland. Passer Borg Hansa bryggerier og ta til høyre med en gang inn i Vannverksveien. Kjør ca.1 km. Og ta av høyre mot Baterød, Sarpsborg Vannverk (akkurat der lysmastene slutter). Kjør opp en bakke og ned en bakke. Da får du en parkeringsplass på venstre hånd. Parker bilen der. Hele denne veien vil bli markert med fiskeplakater.
Kommer du fra Halden(Sverige), kjør over Sannesundbrua, forsett videre forbi Biltema, ta så av ved siste avkjørsel til Sarpsborg ved Quality Hotell ved Grålum. Deretter følger du samme rute som nevnt ovenfor.

For kart gå inn på www.gulesider.no og søk etter adressen:
Vannverksveien 114, 1727 Sarpsborg

Auksjonssalær er 20 %, forhåndsregistrering av salgsnummer skjer ved henvendelse til

Svein Dalby tlf 950 34 853

Hva finner du på auksjonen?
Det hadde vært fint om dere som skal selge noe skriver opp hva dere vil ha med dere på auksjon. Det er kjekt å vite hva som vil dukke opp på auksjon for de som er på jakt etter fisk og utstyr til akvariehobbyen sin.
noen fra mellom oslo og drammen som skal innover??? har ikke lappen eller bil!!!

er det mulig å ta tog dit?? og er det langt å gå fra stasjonen???
Tog eller Timeexpressen (buss) går fint.
Avtal tid og vi ordner sikkert med transport fra stasjonen.
Mvh
Geir Stokke
Tlf.: 90057546
E-mail: kastokke@online.no
uff sjekka akkurat tog tider tar 2 timer en vei.. blir lang tur ja....
Noen som har planer om å ta med noen Betta Coccina?
Jag hoppas att jag kan komma, och tar i så fall med mig några burkar med guppy "Japan Blue".

Olle
er vel ikke så sansynlig at det kommer folk fra hedmark vel?:p gikk glipp av auksjonen i trondheim. Men særp er liksom litt langt:p men om noen fra røros omegn skal nedover å har plass til en pasasjer.... Så sier ikke jeg nei liksom:p
"Japan Blue" er bankers, Olle!
Tar med meg noen avkom etter Manacapuru red back-scalarer.
Et avlspar av Hypsophrys nicaraguensis som jeg kjøpte hos Tillman i Duisburg i høst. Fikk nettopp et kull unger av dem.
Kanskje noen Cory følger med. Avlsgruppe av Sterbai, muligens om de tåler å bli fanget, pakket og løftet på under auksjonen et utall ganger. Har eksemler på fisk som ikke takler en så stresset søndag.
Hei!
Stiller som pengeinnkrever

Tar med følgende levendefødere:
Heterandria formosa
Poecilia salvatoris

Div planter

Reker

Ancistrus sp

Og kanskje div utstyr

Er på jakt etter bla l-104 hunner

Dette blir artig som vanlig
Vurderer å ta en kjøretur hvis noen vil sitte på. Kjører fra Nannestad og følger E6 til Sarpsborg. Har vært på auksjon i Sarpsborg et par ganger tidligere, og det anbefales! Mye fint å by på, muligheter for noen gode kupp og flinke auksjonariuser :o) ja, og så har de gode vafler om jeg ikke husker helt feil ;o)
Er det noen som skal ha med dvergciklider?
Tar med 2-3 Blue Phantom Pleco, L-128.
Noen Corydoras elegans
og noen C. julii.
Så får vi kjempe mot fotball-feberen som herjer byen. Heia Sarpsborg-08.
Ja du, jeg har store problemer med å bestemme meg for fotballkamp eller auksjon!
Plussmedlem
DorianGray
Ja du, jeg har store problemer med å bestemme meg for fotballkamp eller auksjon!

Og vi vet jo hvordan det gikk...

Vil bare få takke for enda en artig og flott gjennomført auksjon... Så ses vi alle sammen på neste...
Tilfeldig bekjentskap
© Camilla Nilsen
Reklame for plussmedlemskap