Yngel på kinesisk algespiser?

Sønnen min kjøpte to kinesiske algespisere(gule) og nå lurer vi på om hvordan det er med yngel på den arten.Har nemlig en her nå som er veldig tykk rundt magen og i bra form ellers.... Legger den egg eller er den levendefødende ?
Toini
Sønnen min kjøpte to kinesiske algespisere(gule) og nå lurer vi på om hvordan det er med yngel på den arten.Har nemlig en her nå som er veldig tykk rundt magen og i bra form ellers.... Legger den egg eller er den levendefødende ?




Tror nok du skal slite med å få noe yngel på denne. Her i medlemsbasen eksisterer ikke noen oppdrett på disse. Har heller ikke lest andre steder at noen private har fått dette til. For meg synes det heller at den ser syk ut, men den "posen"
Har ikke hørt om det jeg heller , derfor jeg spør.Tenker sykdom jeg også men den er helt pigg, spiser og svømmer helt som vanlig.... Men men, da får vi se hva som skjer.
Har lest på div forum at det er noen få som har fått yngler på disse. Ikke planlangt, og i selskapsakvarium. Flere som har prøvd og legge alle forhold tilrette for de, men ingen som har fått yngler som jeg har lest.
Takk for svar ) Vi får vente og se hva som skjer...Virker i alle fall ikke som den lider eller har det noe vondt så vi får se hva som skjer.

Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap