Plutselig ancistrusyngel :-)

Det kom litt som en bombe her i går når jeg så det jeg trudde var en reke på vinduet, men viste seg å være en miniancistrus istedenfor .
Måtte titte litt nærmere i dag, og så til sammen 3 stk. Kan det være mange fler tru? Det er akvarie i profilen min, 160l med litt planter og 2 røtter. En hule som er åpen i begge ender. Litt rart også, for jeg kan ikke se noen hanner, altså noen med barter. Det er en av de 5 jeg har som er mye større enn de andre, det er vel kanskje en hann da?
Ikke så viktige spørsmål dette, men følte bare for å skrive det. Trudde liksom jeg skulle se de ruge egg først, men den gang ei
Jeg opplevde også å plutselig få ancistrusyngel. Oppdaget plutselig en kveld at glasset var fullt av slike små Utrolig moro å se de små bedisene, men de ble nok spist av mine sjokomaller tilslutt.
artig ikke sant? samme hendte her. Plutselig var det små ancistruser utenfor ene hula hannen min har barter. Men di 3 andre er jo så små, at jeg trudde ingen av di var kjønsmodne:p men en må jo tydligvis ha vært det jeg flytta di over til et lite karr, sia jeg har scalarer, glupske yngelspisende nydlinger. Ville jo ikke at di små skulle ende som middag så nå har jeg 18 søte små en døde desverre i overflyttinga. Men 18 knøtter er ikke dårlig synes nå jeg lykke til med småttissa.... Bestemor:p
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap