Rød krystallreke og scalarer?

Har et stort selskapsakvarie med bla. fire scalarer. Er det mulig å holde røde krystallreker sammen med disse, dersom det finnes nok gjemmeplasset i karet??
Det går nok an, men tviler på at du kommer til å se stort til rekene. Enten så gjemmer de seg hele tiden, eller så vil de bli spist. Selv har jeg opplevd at scalarer spiser krystallreker om de får tak i dem, så jeg ville ikke satset på dette om jeg var deg. Kan si at det ble en dyr middag på dem den dagen jeg plutselig innså at de spiste rekene mine..
Såpass ja...:-/ Vurderer å kvitte meg med scalarene.. Litt synd, men det skader vel ikke med litt variasjon en gang iblant
Inaktiv bruker
Har inntrykk av at blå reke (den grønne utgaven altså) er mer spretne enn kirsebærrekene. Det betyr at de lettere unnslipper.. Og i den farten som rekene mine formerer seg så er det nesten så jeg skulle hatt noen fisker som spiste reker i karret av og til Blir faktisk for mange!

Nå er det jo ikke så veldig dyrt å gå til innkjøp av noen reker og se om de rekker formere seg raskere enn de blir tatt heller. Finnes jo en del som selger det rimelig privat. Jeg hadde diverse fisk i rekekarret mitt tidligere, og de formerte sge jo såpass raskt at egentlig gjorde det ikke noe om en og annen reke ble tatt.

Men, skal man satse på rekeproduksjon i stor skala fo salg selv må de nok gå for seg eller sammen med bare vegetarianere
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap