Leifs verden, del 2 (side 220)

Ser ut til at mine nijsseni har noe på gang =)
1. En av apisto baenschiene med yngler
2. Ivanacara adoketa
3. Sp Kelleri "Yellow" han
Har sagt det tidligere. Du har flotte karr og fisk.

Er forresten i gang igjen med nytt Akvarie etter en pause på 2-2,5 år.

Har og byttet etternavn siden den gang.

Mvh
B.S. (Tidligere B.A.)



B Skattebo
Har sagt det tidligere. Du har flotte karr og fisk. Er forresten i gang igjen med nytt Akvarie etter en pause på 2-2,5 år. Har og byttet etternavn siden den gang. Mvh B.S. (Tidligere B.A.)



Hei igjen B.A =)
Er ikke så mye her inne lengre, men prøver så godt jeg kan å oppdatere mine "faste" følgere. Har skjønt det er noen enda =) Har fått inn et par kar til siden sist vi snakket. Taller er nå 34 tanker, mest apisto fortsatt. Velkommen tilbake
Takk Loffa

Savnet ble for stort :-P

Så fikk med meg mann min på og restarte.

Kall meg BS fra nå du.
Hei, kan jeg bare få spørre om noen tips for Sommerfugl ciklider.
Det er det at hannen oppfører seg rart etter at dama hans døde.
De la ofte egg men ingen klekket...
Akvarie studenten
Hei, kan jeg bare få spørre om noen tips for Sommerfugl ciklider. Det er det at hannen oppfører seg rart etter at dama hans døde. De la ofte egg men ingen klekket...



Hei jeg har ikke veldig mye erfaring spesielt med sommerfugl ciklider, men antar mulig han føler en form for savn av hua. Da kan nok oppførsel endre seg
Sometimes life stinks.
Fant Apistogramma viejita hannen min død i karet i dag. Andre gangs nedtur for denne arten.
Så ble det noen bilder fra meg igjen godkjent for basen. Alltid hyggelig å få god respons på bildene mine =)

Ditt bilde av "Apistogramma ortegai male" er nå publisert!

Ditt bilde av "Apistogramma sp. ´Nadelstreifen´ med yngler" er nå publisert!

Ditt bilde av "Apistogramma sp. ´Xingu´ (Vielfleck-Assurini) hue med yngler" er nå publisert!

Ditt bilde av "Apistogramma barlowi mor med munn full av yngler" er nå publisert!
Endelig har mitt høyeste fiske ønske klaffet. Fikk se iallefall et par Apistogramma rositae tasser i karet i dag. Endelig kan jeg si jeg har drettet rositae (akkurat som det er en våt drøm,,,,, ) Utrolig glad nå da den barriæren er nådd.
Nye scalare egg er det også i dag
Gamlemor barlowi går fortsatt rundt med yngler i munn
Nye baenschi egg som jeg fant i kveld ved foring
Sp "Cruzeiro! ene begynner å bli kjønnsmodne iallefall om man skal tyde farger =) Har vel ca 20 stk
Eremnopyge
sp Nadelstreifen
nijsseni
Litt bilder fra i kveld

Nok ei Apistogramma barlowi hue som tygger på yngler.
Apistogramma panduro han som passer på nylagte egg
Apistogramma bitaeniata med fritt svømmende yngler


Plussmedlem
Apistofarm av de svært sjeldne, det er du, sier bare jeg...!
Anders K
Apistofarm av de svært sjeldne, det er du, sier bare jeg...! :)



Når en har 20+ arter av Apistogramma skulle det mangle at det ikke kom yngler nå og da Anders =)

Venter nå bare på at Apistogramma viejita legger egg. Tror det skal være innen rekkevidden av et par tre dager. Hannen danser og slår med halen og hua er gul som ei sol =)

Hadde vært kult å fått frem noen flere av disse da det kun er noen få av disse i Norge
Et par nye bilder har jeg fått inn i basen. Ikke veldig gode bilder men så var det ingen fra arten der fra før. Copella compta

Ellers går det sin vante gang her med fisk og folk =)
Tussler rundt noen yngler i diverse kar, men venter fortsatt på at hannen av Apistogramma viejita jeg har lånt av Tom skal gjøre det han er her for.
Ellers ble det handlet inn et par nye arter ++ på LAK auksjonen. Nå har jeg endelig et par med gymno sp Norte igjen og for første gang har jeg også noen ungfisk av geo. Gøy er det med nye arter

Fra en annen "planet" sålegger jeg ved et bilde av en egen frem dyrket poet jeg synes ble utrolig kul lol
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap