Zoo i trysil?

noen som vet om det ligger noen dyrebutikk i trysil? Har søkt det opp og får frem trysil zoo. Men står di leverer varer innen støping!!?
ingen som vet?? Gidder ikke reise over 2 timer på verdens mest humpete vei om det viser seg at det ikke er noen zoo der. Får som sagt opp en zoo. Men med rare opplysninger. Ikke at jeg får all verdens opplysninger via wap på mob heller da:p
eksisterer ingen dyrebutikk i Trysil. Elverum er nermeste, men elverum zoo er overpriset og leverer fisk av latterlig dårlig kvalitet. Heros på Hamar er en fin butikk, betjeningen er hjelpsomme og han som er mest i akvarie avdelingen har god kunnskap om det han driver med. Det har egentlig alle som jobber der. De får varer på fredager, så tirsdag, onsdag og torsdag er anbefalte handle dager^^
hamar? Ja da bør det jammen være bra utvalg. Sia det er 4 timer unna liksom:p å tog er ikke billig:s savner virkelig østfold når det gjelder zoo og transport.
fiskemilla
hamar? Ja da bør det jammen være bra utvalg. Sia det er 4 timer unna liksom:p å tog er ikke billig:s savner virkelig østfold når det gjelder zoo og transport.

Hamar ligger ca 1 time og 40 minutters kjøring fra Trysil (jobber i fjellet så den tiden er innøvd:P) Tog har dem ikke, så det blir vanskelig uansett^^
hvis du ser på profilen til medlemmet så ser du att vedkommende bor i tufsingdal, ikke trysil...
ja bor i tufsingdal:p trysil er ca 2 timer unna prøver å spore opp nærmeste zoobutikker så det blir litt fisk i karra mine også:p ikke bare planter:p har vært i tynset,ingen fisk jeg vil ha, og røros,enda mindre:p så da blir det vel kanskje trondheim da... 3 timer unna... Urgh. Å masse venting ang tog og buss.
fiskemilla
ja bor i tufsingdal:p trysil er ca 2 timer unna;) prøver å spore opp nærmeste zoobutikker så det blir litt fisk i karra mine også:p ikke bare planter:p har vært i tynset,ingen fisk jeg vil ha, og røros,enda mindre:p så da blir det vel kanskje trondheim da... 3 timer unna... Urgh. Å masse venting ang tog og buss.

Men det er mye pent i Trondheim da, sammenlignet med små steder
Tar du først turen hit så anbefaler jeg TAM Lade, de har mye pent og fiskene har godt stelte kar i butikken der sammenlignet med endel andre butikker i byen, så de er i litt bedre form. Akvasia på Tiller har også mye pent og det mest rikholdige sortimentet med andre ting til fisk så vidt jeg vet. Like ved Akvasia er Tropehagen City syd, lite lokale med betjening som ikke kan voldsomt mye og veldig fulle kar, men de fulle karene rommer faktisk overraskende mye spennende i tillegg til sikkert 100 ulike oppdrettsvarianter av gullfisk, molly, guppy og platy.

Ut over det er det kjenner jeg ikke de andre dyrebutikkene i byen så godt. Byhaven kanskje, midt i sentrum. Liten butikk, med ikke veldig mange kar, men de har som oftest inne en eller to spennende arter, for noen uker siden så jeg sjokoladeguramier der, en annen gang var det lakrisguramier, og en plakat-kampfisk istedet for disse evinnelige med bare enorme slør som alle butikkene har.

vet du om noen av disse har noe av disse? Corydoras green laser, L144, elefantfisk, kuhliiål eller killi?
Corydoras green laser: Ikke sett, de har jeg lett etter selv. Men akvasia kunne kanskje bestille.
L144: ukjent, har ikke sett etter dem selv.
elefantfisk: flere som har, TAM hadde flere om jeg ikke har blitt helt forvirret
kuhliiål: mer eller mindre over alt
killi: hehe, joda, masse killier her, men hvilken type? Vet at TAM har samme killiene som jeg har: linjetannkarpe, samt klovnkilli og en annen variant som jeg ikke husker navnet på.
Inaktiv bruker
elverum zoo har elefantfisk var der for 1 uke sida og det var sikkert 20 elefantfisker i et akvarie der...
Inaktiv bruker
elverum zoo har elefantfisk var der for 1 uke sida og det var sikkert 20 elefantfisker i et akvarie der...
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap