Hva er en grei pris for 60-100 liter? rundt bodø.

jeg tenker på å skaffe meg ett nytt akvarium. tror jeg vil ha mellom 60 og 100 liter, men er en del jeg lurer på. vil helst kjøpe i butikk, da i bodø eller i nærheten. regner med at det koster å kjøpe på nett å få akvariet fraktet.

60-100 liter er nok det største jeg kan ha her jeg bor nå.

hva er prisen for akvarier på 60, 70, 80, 90 eller 100 liter? uten møbel, men fint om det er med pumpe. og varmekolbe. det får meg også til å lure på om det finnes pumper dere vil anbefale over andre pumper.

har fått anbefalinger om denne siden, at det er innholdsrik og at folk er hjelpsomme. så jeg satser på det.
Vil tro det kan variere veldig mye, men Con Calore Zoo i Sandnes hadde 60 liters akvarium med pumpe, lys og varmekolbe til 500 kr. Tropehagen Zoo har et på ca 80 liter i nettbutikken sin til 989 kr.

Er det ditt første akvarium?
Vet du, da jeg var innom Europris på Mørkved her om dagen, så så jeg et par-tre stykker 60-litere av ok kvalitet. De koster nok ikke så mye.

Så også en lapp på Rema på Hunstad om en brukt 60-liter til sagls.

Ellers må du belage deg på å betale ca 1200 kroner for en 60-liter med tilbehør - eller litt mindre uten tilbehør.

Dra på akvariebutikken på Rønvikleira. Den er helt klart best!

Du kan også bestille akvarie fra Dahls dyrerike. Med frakt blir det billigere enn å kjøpe et startsett her i byen, inkludert porto.

europris har ett 60L til 998kr
prisen til godt brukte akvarier på finn.no til 10kr litern
beklager europris har ett 54L til 999kr
har europris forskjellige priser? Kjøpte en 60 liter til 699 for litt sia. Men i tynset da. Hvorfor må du kjøpe nytt? Mine fleste karr har jeg kjøpt brukt. Noen på finn.no, og et har jeg kjøpt på af. Får jo så mange flotte brukte karr til en rimlig penge
hvordan er kvaliteten på det fra europris?
regner med alle europris har samme type karr? Det med sølvfarget lokk? Jeg synes karret er helt ok digger det praktiske lokket du kan løfte opp med hengsler eneste jeg bytta ut var pompa. Synes den var litt liten.
Det er bilde av karet i kundeavisen til Europris på nett. Aquastar Plus 54 liter til 999,-
Jobber på europris, og det jeg har sett er at det følger med eheim filter, temperaturmåler og en jeger varmekolbe. Litt usikker på skrivemåter av navnet på varmekolben, men er noe sånt.
Som sagt over her, Aquastar plus 54 liter til 999,-
Ikke undersøkt dem så nøye, men er nok bedre enn de vi hadde inne før(de sølvfargede). De fikk vi en del returer på pga armatur/toppen fikk sprekker..
fiskemilla
har europris forskjellige priser?

Det skal du ikke se bort i fra at kan stemme. Andre butikker, som feks Skeidar og Bohus, har andre priser i Nord-Norge. Med andre priser mener jeg selvsagt dyrere...
hvilken europris er det snakk om? den ved city nord, eller den utenfor byen?
har inne på Mørkved 2-3 akvarier enda.. i byen er jeg mer usikker...
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap