55 liter - ??

Som overskriften sier. Jeg er på vei til å kjøpe ett 55 liter, hva kan jeg ha i den?
og 200 kroner for det, er det bra pris? billigere å bygge selv?
Jeg har egentlig lyst på 100l ++ men budsjettet er så lavt som 500 kr..
Jeg ønsker ikke noe mere enn et helglass-akvarium. Samme om det er i aluminium eller vanlig glass.
200 kr er veldig hyggelig pris! er der med pumpe / lys / varmekolbe? hvis ikke må du jo ha det i tillegg. du kan jo begynne med dette og så heller skaffe 100+ etterhvert det blir nok mye dyrere å bygge selv. siden du har så lavt budsjett kan det være en ide å hente f.eks. elvesand, som du kokter og vasker godt da dette er gratis, du bør også lese artiklene her på forummet om oppstart og innkjøring.

Siden du bare har 500 kr og dette da kostet 200, altså du har 300 igjen, vill jeg kjøpt fisk hos andre som er i nærheten av deg, du finner disse på rubikk her på akvaforum sine sider, du kan også se etter tilbud eller andre billige fisker i butikken, men du vil nok fort merke at fisk er dyrt! dette var bare noen tips, men ikke fasiten. les en del rundtom på forumet før du går i gang, da sparer du deg for masse ønødvendige ulemper som kan skje, da spesielt med tanke på oppstart.

Masse lykke til! hilsen Anders
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap