2000 liter - innredning.

Skal innrede et 2000 liter til Malawi. Mål 211 x 140 x 70.
Har bakgrunnen på bilde, overrenning ned i sumpen bak bakgrunn.
Metallhalogen.

Tips til stilig innredning - har masse steiner og hvit coral sand.

Hvordan plassere pumpene for å få best effekt og unngå at det legger seg skitt i karet? Har 2500 l retur fra sumpen, Eheim 2080 (1700l filter) , sirkulasjonspumper på 6000 og 5000 l.
Så spennende!
Åssen malawi-ciklider vil du ha? Mbunas, frittsvømmere, miks eller...?
Satser på store, fargerike malawi siden det er i stua.

Champochromis Caruleus, Fossorochromis Rostratus, Dimidichromis compressiceps, Venustus, Delfinciklider, Kadango red fin , protomelas Taeniolatus (samt noen firefish, rød rubin og golden som flytter med oss. (all latin på frihånd - men er cirka rett). Eventuellt andre store, spennende og fargerike.

KjellM
Akkurat
Da trenger du ikke å lage til så mye steinrøys-innredning, men heller satse på større sandområder og noen steiner fint plassert utover, i tillegg til noen "huler" for engstelig fisk.
Har sett noen kar med størst stein langs bakgrunnen, og mindre steiner lenger frem så det ser ut som at steinene har rast ned fra en klippe. Gir ekstra fin effekt hvis steinene har samme farge og overflate som bakgrunnen (f.eks glatt eller kantet overflate).
Plussmedlem
Hva slags bakgrunn er det du har der da...
Se foto inlegg 1 - prestige amazonas 260 x 70.
Men sliter med bakgrunn - villa ha panega Rockey 4, men den fikk de ikke tak i .
Når jeg fikk denne manglet det en del. - plasserte bl.a overflateavrenning bak bakgrunn i forhold til denne.
Fikk ny i dag, men den er forskjellig slik at det ikke er plass til overflateavrenning bak bakgrunnen der det er plassert - i tilegg er den skikkelig kræsjet i posten.

Vurderer sterkt å få tak i moduler som jeg kan tilpasse eller finne meg en ny bakgrunn som passer (kjempekjedelig når alt annet er klart).

Kjell
Tilfeldig bekjentskap
© Richard Dybdahl
Reklame for plussmedlemskap