Hvilken fisk er dette?

Hvilken fisk er dette? Noen som kan hjelpe?
det bildet var veeeldig lite, men jeg tipper av farge og fasong på pakistanbotia..

http://akvaforum.no/profile.cfm?id=9520
??
jeg vet at bildet er lite, men første gang jeg har lagt ut bilde. Jeg trodde at det kanskje var: Zebra Otocinclus
hei

Den fisken du har er iallefall ikke noen otocinclus art.

Jeg har 3 stykker pakistanbotia selv så jeg 100% sikkert på at det er den du har.

men om du ser etter på fisken så skal den ha små barter rundt munnen.

legger og med en nettadresse. (ikke link)

http://www.loaches.com/
ikke jeg som har de, men en som vurderer å selge. Jeg vil ha noen flere bunnfisk, men vil være sikker på hva det er før jeg sier ja
Det er helt garantert ikke noen otto, helt feil kroppsform til det, særlig den spisse snuten. Ottoer er både flatere og har rundere hode.
ok.

les deg opp på dem.

algespisere er dem ikke

Dem er derimot gode sneglespisere. .

PS! Dem tar alt av snegler.

Leser og leser
Eieren mener at det er Otto, men jeg blir usikker på om hun har kontroll. For meg ser det mer ut som pakkis. Jeg har ikke snegler i karet og det jeg må overta er tre stk. De skal jo gå med flere individer. Har 5 pansermaller og ønsker tre til fire maller i tillegg.

Har to akvarier, et på 240 og et på 54.

Usikker
det går fint med 3.

har selv et akvarie på 240l og der er det masse botia typer.
Og i 250l gåt pakistanbotiane.

se på listene over hva jeg har av bunnfisker i 240l og i de andre akvariene mine
PS! ancistrusene er bare yngel enda. unntatt foreldrene.

I den andre tråden din kan jeg virke litt hissig men det er ikke rettet mot deg bare så det er sagt.

Heldigvis lar jeg meg ikke hisse opp. Jeg skiller klart mellom det som er råd og det som bare er "sure " kommentarer.

Vi nybegynnere må regne med å få kjeft en gang imellom, men det er slik vi lærer. Jeg tok ikke noe av det du skrev som kritikk, mewn som råd.

Flott å se bildene du har av karene dine og hvor mange " bunnfisk " du har. Da vet jeg litt hvor jeg kan plassere meg på dette. Det er mange flotte maller og andre biunnfisk der ute, men noen blir litt for store.
Plussmedlem
Larsdog
Eieren mener at det er Otto, men jeg blir usikker på om hun har kontroll.

Synes ikke du skal være usikker på dette. Eieren har ikke kontroll på hva hun har.
Det er ikke en otto.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap