Kisebær reker

hei jeg har kjøpt 5 kisebær reker men nå i dag så plutselig var de ikke der. kan de andre fiska spist de?

har neonterta og tigersebra eller noe det heter:P
har du svamp på inn suget?vis ikke så kan dei ha blitt sugt inn i pumpa..
neon tetra kan ta reker,men tigersebra vet eg ingen ting om.
Inaktiv bruker
Ann Helen Lindstrøm
hei jeg har kjøpt 5 kisebær reker men nå i dag så plutselig var de ikke der. kan de andre fiska spist de? har neonterta og tigersebra eller noe det heter:P


Er ikke sikker, men tror at begge arter du nevner kan (og vil) ta reker om de får sjansen.
ja jeg har svamp i pumpa. hmm er det kanskje derfor ikke neonteraene gå opp til overflaten får og spise :S
jeg måtte ta fiska de tiger greiene for de spiste på de andre fiska og rekene mine, så nå måtte jeg ta de og neonteraen virka som ble glad med eng gang
de kan ha blitt spist men reker er utrolig flinke til å gjemme seg. hvis du har hatt fisk som er ute etter disse men nok gjemmesteder kan rekene bare ha gjemt seg. men det er jo alltids muligheten for at de også har blitt spist.
Inaktiv bruker
Reker er utrolig flinke til å gjemme seg altså, så kanskje de er er men har gjemt seg for deg?
kanksje men dok de var bare tok stk så tror ikke de trives virka stressa. ja kan være fant en levende reke i poma:P
Inaktiv bruker
Hadde du bodd litt nærmere kunne du fått noen reker av meg gratis, for mine formerer seg så raskt at jeg har alt for mange i karrene. Tror faktisk at jeg ikke orker å ha reker lenger, for det blir jo så enormt mange av dem!
Har neon tetra å reker sammen. Det går fint, men jeg har bare store reker og de sier at rekene legger mye egg så tror kanskje de spiser de små rekene.
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap