Sajicaparet mitt sloss så fillene fyker!
Postet 08.11.10 kl 21:00
Postet 08.11.10 kl 21:18
Postet 08.11.10 kl 21:21
Lisa: Isåfall er det jo positivt! Men jeg er redd de biter munnen av hverandre snart!
De har holdt på i hele kveld!
badat: Karet er 160 liter, fyllt med planter fra topp til tå! Veldig gode muligheter for å gjemme seg unna, jeg finner iallefall ikke fisken når jeg vil..
Har ett stort slott der de graver, og en kjeramikkichkokkonøtthuleting som de har likt seg i.
Jeg har bare paret nå; begynnte med en slags trio - men den ene hoa ble mobbet ut og jeg solgte henne til slutt for noen uker siden.
Ellers har jeg endel tetra, og ett par andre ciklider, 5kuhli og 3 ancitrus..
To enslige som drar til helga på auksjonen her i Tromsø!
Men sajicaen driver kunn og sloss seg imellom! De bryr seg ikke om de andre!
Med mindre den enslige mollyen kanskje.. han har vært litt rufsete de siste dagene..
De har holdt på i hele kveld!
badat: Karet er 160 liter, fyllt med planter fra topp til tå! Veldig gode muligheter for å gjemme seg unna, jeg finner iallefall ikke fisken når jeg vil..
Har ett stort slott der de graver, og en kjeramikkichkokkonøtthuleting som de har likt seg i.
Jeg har bare paret nå; begynnte med en slags trio - men den ene hoa ble mobbet ut og jeg solgte henne til slutt for noen uker siden.
Ellers har jeg endel tetra, og ett par andre ciklider, 5kuhli og 3 ancitrus..
To enslige som drar til helga på auksjonen her i Tromsø!
Men sajicaen driver kunn og sloss seg imellom! De bryr seg ikke om de andre!
Med mindre den enslige mollyen kanskje.. han har vært litt rufsete de siste dagene..
Postet 08.11.10 kl 22:14
Endret: 08.11.10 kl 22:15
Postet 08.11.10 kl 22:53
Postet 08.11.10 kl 23:03
Hehe, ikke meningen og skremme deg. :P
Føler meg ganske sikker på at det er lek, siden mine og holdte på slik før de ynglet.. =)
Men du får følge litt ekstra godt med de bare for å være på den sikre siden.
Får de sår, så er det jo ekstra viktig og passe på vannverdier og vannbytter så det ikke bli betent.
Edit: hvis hun "danser" mellom bitingen så er det vel neppe slossing de gjør..
Føler meg ganske sikker på at det er lek, siden mine og holdte på slik før de ynglet.. =)
Men du får følge litt ekstra godt med de bare for å være på den sikre siden.
Får de sår, så er det jo ekstra viktig og passe på vannverdier og vannbytter så det ikke bli betent.
Edit: hvis hun "danser" mellom bitingen så er det vel neppe slossing de gjør..
Postet 08.11.10 kl 23:09
Endret: 08.11.10 kl 23:12
Postet 08.11.10 kl 23:16
Postet 08.11.10 kl 23:45
Endret: 08.11.10 kl 23:53
Postet 09.11.10 kl 16:13