Planlagt shoppingtur til trondheim.

planiegger tur til trondheim om ca 3 uker på shoppingtur. Skal ta toget, å har aldri vært i trondheim før. Så da lurer jeg på hvilken zoo i trondheim som har best utvalg? Og hvor evt det ligger hen? Bør helst være lett å finne for ei uten stedsans:p so come on trøndere....guide me to the best zoo:p
kan jo ramse opp endel fisk jeg har planer på å skaffe håper jeg finner noen av di på shoppingturen. Evt at jeg får no svar på rubrikken min ang kjøp av fisk av privatpersoner når jeg er der. På ønskelisten står bla. Corydoras green laser, L144, sebrapleco, sjokoladesebra, grenmalle, evt andre maller, khuliiål, discus,sverdragere og elefantfisk
Hm... De med best utvalg er vel TAM Lade og Akvasia på Tiller, men mulig du da bør ha guide
ligger begge di to på tiller? Hmm. Må finne frem kart og leie guide jeg da:p vet ikke hvor tiller er engang:p kan bli en kremt... Festlig tur:p
Du bør nok fram med et kart ja

Akvasia ligger på Tiller, mens TAM ligger på Lade... Er en butikk i selve byen også, men den er ikke så stor...

Går heldigvis busser da, så det skal være mulig å komme seg rundt ;D
Nå er ikke jeg trønder, men kan vel muligens være behjelpelig med bil til diverse dyrebutikker
Tilfeldig bekjentskap
© Kjell Begby
Reklame for plussmedlemskap