Oppforing av 1cm scalarer?

Har nå 200 scalarer som snart begynner å få det trangt, men jeg har en plan.

Er det bare å pøse på med mat fremover? Så lenge de spiser og jeg greier å holde vannverdiene i orden så er poenget å få de til å spise så mye som mulig fremover?

Høres ut som det er slik de forer opp Discus, så da blir det vel det samme med scalarer?

TY
Ja, mye mat og mye rent vann er hva de trenger.
"Sliter" litt med samme problem selv...
Jeg var sikker på at veldig mange av dem skulle daue over litt tid, men jeg har funnet 1 død yngel, og det var under perioden de var "Wigglers".

Skal sies at jeg steller godt med de, men trodde ikke SÅ mange skulle overleve... sikkert bortimot 250 - 300 stk.
Vi får bare kose oss med de. Er jo et fantastisk syn. Har 203 gule jeg.

Kjører heldigvis BB, og det er ikke mye som ligger igjen på bunnen uansett hvor mye mat jeg gir.

Trenger snart et nytt kar til dem, men nå har jeg fått to små saltvannskar de siste dagene, så det får vente noen dager
Jeg har gule/sort.

Jeg har heller ingen problemer med matrester da jeg kjører BB pluss at jeg slipper også å skrape bunn da jeg har 2 stk L128 maller pluss 2 stk andre "oppryddere"

L128 mallene er helt fantastiske! vannkvaliteten etter jeg la disse mallene oppi karret har nå satt meg tilbake til vannskifte ca 20-30% hver annen/tredje dag ca

Selfølgelig må jeg få kjøpt meg noen maller til å gjøre jobben
Tilfeldig bekjentskap
© Harald Krystad
Reklame for plussmedlemskap