Kirsebæreker sammen med indisk kloreke?

Inaktiv bruker
Kan jeg ha kirsebærreker sammen med indisk kloreke??? ELLER blir de spist???
Nei, det ville jeg ikke tatt sjansen på.
Inaktiv bruker
Det var det jeg trodde....da får kirsebærrekene et eget kar.. Takk for svar
Kan det være den Indiske kloreka som tar neontetraen min også mon tro? Jeg har mine mistanker.....
Finnes det et godt alternativ til neontetra isåfall? Litt større men like fargerike?
hei har hatt sitrontetra, kirsebærreke og indisk kloreker sammen - dette har gått kjempefint
Jeg har hatt de to sammen uten at det gikk galt. Om klorekene spiste noen kirsebærreker er jeg ikke sikker på men da var det i så fall så lite at bestanden ikke tok skade for min ble bare større og større
Inaktiv bruker
Oki, takk for flere svar :=) Jeg har ingen erfaring med reker selv så godt å kunne spørre her inne på forumet. Stoler ikke alltid 100% på hva dyrebutikkene sier...
Jeg har kloreker i sammen med tre kirsebærreker, dette var ikke helt meningen for jeg trodde jeg hadde flyttet alle kirsebærene over i annet kar.
Disse tre kirsebærene må ha vært nyklekt yngel når klorekene flyttet inn. Nå har kirsebærene blitt ungdommer,å det ser ut til at alle trives i karet. Mulig det er fordi de står i en 54 liter ....
Plussmedlem
Jeg har heller aldri sett klorekene ta kirsebærreker, eller fisk for den saks skyld. De er kjapt på pletten om noen skulle stryke med (og det er jo flott), men aldri jaktet levende reker det jeg har sett.
Jeg har sett at klorekene fanger platy yngel, men ikke andre reker....
Tilfeldig bekjentskap
© Torkild Olsen
Reklame for plussmedlemskap