Kjøpt 4stk l-338 i dag:)

noen som vet noe om disse i forhold til yngel?
kunne vært morsomt og fått noe til..
Hei

Dette er ikke den mest vanlige fisken i butikken vil jeg tro,og ser at den har betegnelse ancistrus.
Vanlig ancistrus er ikke vrient å få oppdrett på,men ser at ingen her har regsitert oppdrett på L-338.
Ville gitt de noen huler å velge mellom,og noen røtter + planter ,så vil jo tiden vise om det kommer småttinger.
Håper det er noen andre som har drettet L-338 som kan svare deg ,men som sagt denne ancistrusen har jeg aldri sett til salgs
Hei
så morsomt da, trodde det var bare en type L malle som var lett å få tak i.. =) litt morsomt med noe ikke alle har.. Vil prøve og få disse til og legge egg.. har nå på Dragon og L144 elsker egg, yngel og penger

de er i en 180L nå nesten alene, bare flekket pansermalle, tre pakistanbotia og 4 Blue electrik har kokoshule,skiferhule,keramikkhule og en stor rot:P dette blir spennende:P prisen var 300pr stk for disse..
Ser at det ikke er flere som har svart deg her.

Artig med noe ikke alle har,og det er klart moro med oppdrett av disse
Lykke til med både fisker og oppdrett
Høres ut til at de har mye å velge mellom når de først bestemmer seg for egglegging
Hei
ja det skal ikke være det, at de ikke finner en plass og legge eggene Har alltid hatt akvariene godt innredet med ting fiskene liker/tenger/har bruk for

skal si ifra så fort det skjer noe, hvis det skjer da
Endelig yngel..
oppdaget en hule full av små L-338 nå nettopp
MORSOMT!!
Hei
ligger en ny tråd med spørsmåle ute nå, kikk på posten om du vil
liker jeg også
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller corydorasworld.com
Reklame for plussmedlemskap