Framsnakking

Jeg vil med tanke på alt for mye fokus på negative ting her i det siste, herved forsøke snu dette med å framsnakke alle flotte hjelpsomme mennesker her inne.
Forumet er fullt av hjelpsomme vennlige mennesker som tar av sin tid og deler sin kunnskap med oss som har et problem eller bare et spørsmål generelt man ønsker svar på.

Jeg er her stort sett hver eneste dag og koser meg med å lese de forskjellige trådene som blir postet. Det resulterer ikke sjeldent at jeg får svar på spørsmål jeg lurer på men ikke har postet. Jeg henter ideer til innredning, og får tips om tekniske løsninger man selv ikke ville kommet på alene.

Jeg følger med på flere personlige tråder, spesielt hvor det skrives om og postes bilder av de samme fiskene/dyrene jeg har.

Jeg hadde uten tvil ikke hatt så stor glede av hobbyen min uten å ha forumet her og komme til. Her har jeg blitt kjent med flere hyggelige mennesker som deler min interesse. Noe som er uvurderlig når vennene dine ellers blir litt lei og himler med øynene når jeg snakker litt for mye om fiskene mine

Ros til alle.
Benytter anledningen til å rose alle dere som holder malawibiten av forumet levende, der min hovedinterresse ligger.

Dere er alle grunnen til at jeg popper innom forumet hver dag!!
Lisa-S, jeg må si jeg digger Odd Den fisken er rett og slett kul. Kan du ikke legge ut flere bilder av han? Legger til et morsomt bilde av den fisken som jeg fant på google.

Må også si at jeg trives her inne på AF, lærer daglig noe nytt om denne hobbyen Takker alle for tips og informasjon jeg har lest her inne
Akvafil: som ny Malawieier så må jeg si meg enig med deg. Leser mye i Malawitråden nå for tiden jeg og.

Therese: Takk for det. Jeg skal nok legge ut flere bilder av både Odd og nykommeren i slamkryperkaret. Jakter ivrig med kameraet nå for å se om jeg klarer og få bilde av de med ryggfinnen oppe.. De er så flotte da.
Angrer fælt at jeg ikke hadde kameraet klart da jeg introduserte de for hverandre, for da skiftet Odd farge og ble nesten helt sort, mens han tøffet seg med ryggfinnen spent ut som et seil og munnen på vidt gap i en stor O. Han var litt av et syn da kan jeg love!
Du får kikke innom tråden min innimellom, så finner du nok bilder av de snart.
Lisa-S
[B]Akvafil[/B]: som ny Malawieier så må jeg si meg enig med deg. Leser mye i Malawitråden nå for tiden jeg og. :) [B]Therese[/B]: Takk for det. Jeg skal nok legge ut flere bilder av både Odd og nykommeren i slamkryperkaret. :) Jakter ivrig med kameraet nå for å se om jeg klarer og få bilde av de med ryggfinnen oppe.. De er så flotte da. Angrer fælt at jeg ikke hadde kameraet klart da jeg introduserte de for hverandre, for da skiftet Odd farge og ble nesten helt sort, mens han tøffet seg med ryggfinnen spent ut som et seil og munnen på vidt gap i en stor O. Han var litt av et syn da kan jeg love! :) Du får kikke innom tråden min innimellom, så finner du nok bilder av de snart. :)


Hei du, har du flere slamkrypere i samme kar? Går det fint hos deg? Alltid hørt at det ikke går. Jeg har også en, tenkte kanskje den ville ha en kamerat, men alle fraråder dette.
Inaktiv bruker
Jeg er helt enig med deg, denne siden har vært til stor hjelp og en STOR takk til alle som har besvart alt jeg lurer på. Jeg er her inne og ser på de siste forumene og lærer noe nytt hver dag !
Geiren: sålangt så går det bare bra med to slamkrypere i samme kar.
De viste seg litt frem for hverandre de første minuttene etter jeg hadde satt de sammens, men siden da så har de ikke vist noe agresjon mot hverandre.
Jeg har og hørt det med at to slamkrypere ikke bør være sammens i samme kar, men etter at jeg var på besøk i Københavns akvarium og så et tjuetalls slamkrypere sammens, så tenkte jeg at jeg skulle gjøre et forsøk.
I verste fall ville jeg ha endt opp med to slamkryperkar, men det ser ikke ut som om jeg behøver og sette opp enda ett kar.
Nå mistenker jeg at jeg har en av hvert kjønn på grunn av forskjeller i utseende på de, så det er mulig det er derfor det går greit. Jeg trodde først at jeg kanskje hadde to forskjellige arter, men er nå ganske sikker på at jeg heller har vært heldig med kjønnsfordelingen..
On & off topic
on topic:

ja til framsnakking! mange flinke folk her inne som har gode svar på spørsmål. og folk kan lære noe og overføre kunnskapen videre. dere er flinke og sammen er vi sterke

off topic:

med fare for å virke litt pirkete, kan slamkrypere diskuteres i en annen tråd?
Teppemann og Avada
[b]on topic:[/b] ja til framsnakking! mange flinke folk her inne som har gode svar på spørsmål. og folk kan lære noe og overføre kunnskapen videre. dere er flinke og sammen er vi sterke :) [b]off topic:[/b] med fare for å virke litt pirkete, kan slamkrypere diskuteres i en annen tråd? ;)


Hehe, ja er egentlig enig med deg. Jeg har en personlig tråd hvor jeg gjerne svarer på disse spørsmålene. Ville bare ikke være uhøflig og ikke svare.
Tilfeldig bekjentskap
© Klaus Steinhaus
Reklame for plussmedlemskap